فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ضرورتی ندارد وقتی فردی خسته شد، اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، گفت: اجازه نخواهیم داد پنج درصد از متخلفان اراده خود را به سایرین تحمیل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس اتاق تعاون ایران گفت: ۹۵ درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است، تنها ۵ درصد از قطعات نیاز به واردات دارد که تا چند سال آینده تمام قطعات در داخل تولید شود.
عیسی زارع پور گفت: به دنبال بومی سازی پلتفرم‌هایی که مورد نیاز مردم است، هستیم. در حال حاضر نیز شاهد جوابگویی پلتفرم‌های داخلی هستیم که به مدد جوانان ایرانی تولید شده اند. اما هیچ کس به دنبال قطع اینترنت بین الملل نیست.
نتانیاهو گفت: «ما با تلاش‌های ایران جهت کلید زدن یک کارزار چندجبهه‌ای علیه خودمان مواجه هستیم. دستور من به ارتش اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی این است که برای یک کارزار در چند جبهه آماده باشید... اگر به چنین چیزی نیاز داشته باشیم می‌توانیم آن را انجام دهیم.»
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور باعث ایجاد زمینه کار تجاری در کشور می‌شود.
رئیس جمهور گفت: در حوزه کار، دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی کارهای بزرگی در کشور انجام شده است. اینکه ۹۵ درصد از داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید و صادر می‌شود بسیار اهمیت دارد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۹۵ درصد واکسن‌های دامی مورد نیاز در داخل کشور تولید می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پاسخ به وضعیت گرد و غبار خوزستان گفت: پنجشنبه گذشته سفری به این استان داشتم و خوشبختانه فعلاً تمام دشت خوزستان مرطوب است، ولی هنوز میزان گرد و غبار آن ۱۰۰۰ پی پی ام بود. منشاء ۹۵ درصد گرد و غبار استان خوزستان خارجی است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۹۵.۵ درصد منابع بودجه امسال مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۹۵.۵ درصد منابع بودجه امسال مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد.
لاهیجان- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۹۵ درصد از مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال حدود ۱۱۷ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران استان‌های گیلان و مازندران خریداری شده است.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور سند مالکیت به نام دولت برای بیش از ۹۵ درصد از اراضی ملی خبر داد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحقق میانگین ۹۵ درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
ری- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری هاو دهیاری‌های کشور گفت: ۹۵ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.
ری- معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: ۹۵ درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار است.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: افراد باقی‌مانده در زندان کسانی هستند که اقدام به تخریب اموال عمومی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی کرده یا هدایت اغتشاشات را به عهده داشتند.
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: در موضوع برق رسانی به روستاها بالای ۹۵ درصد برق رسانی شده است.
۹۵ درصد از کویتی‌ها با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یا تجارت با صهیونیست‌ها به شدت مخالفند.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: باید از زیر سنگ هم که شده برای شهروندان اتوبوس خریداری کرد. اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده هستند؛ به نحوی که با وصله و پینه و هزینه‌های بسیار بالا در تعمیر و نگهداری، ناوگان فرسوده موجود را تحت سرویس و سرپا نگه می‌داریم.
اسلامی بیدگلی با بیان اینکه بازار سهام مدتهاست در شرایط معطلی و رخوت فرو رفته، گفت: موضوع ورود نقدینگی چالش اصلی امروز بازار بوده و این در حالی است که ابهام در مورد نرخ سود سپرده بانکی بسیار جدی است.
خادمی گفت: در انتخابات مجلس آینده کمتر از ۱۰ نفر از نمایندگان این مجلس دوباره رأی می آورند. رأی آوری این ۱۰ نفر نیز بیشتر به خاطر آرای قومی و طایفه ای شان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ