معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: در موضوع برق رسانی به روستاها بالای ۹۵ درصد برق رسانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقال به الهلال، نیمار را به سومین بازیکن گران‌قیمت بالای 30 سال دنیا تبدیل کرد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
ایجنت سفیان امرابط، بازیکن مورد نظر منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه تنها مشتری بازیکن مراکشی نیست.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی، نحوه بازپرداخت و برخی مشکلات زیرساختی که در داخل شهرستان قابل حل است بلای جان تولیدکنندگان شده و باید این موانع رفع شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایجاد تحولات چشمگیر در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی علیه کشور انجام دهند.
قیمت نفت در بازار‌های جهانی امروز نوسان چندانی نداشت، زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.
جهان‌تاب با اشاره به اینکه مقرر بود تا محدودیت ترافیکی در محور کندوان در مسیر مرزن‎آباد اجرا شود، تصریح کرد: به محض اجرای طرح محدودیت ترافیکی و مسدودیت به هموطنان اعلام می‌شود.
دیوید بکام با استقبال از حضور تاتا مارتینو، تاکید کرد که این مربی می تواند با تجربه بالای خود اینتر میامی را متحول کند.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان، موج مهاجرت خانواده‌ها از افغانستان بالا گرفت. بخش زیادی از کودکان کاری که ما می‌بینیم، کودکان مهاجرند. شاید بتوان گفت بیش از ۹۵ درصد از کودکان کار، مهاجران افغانستانی‌اند. البته در کنار آن‌ها هم کودکان ایرانی سهمی دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را متصل به شبکه اینترنت می‌کنیم. اعتبار این اقدام چند هزار میلیارد است.
نکته جالب توجه در این حمله استفاده از توپولف تو ۱۴۱ است که یکی از پهپاد‌های قدیمی جهان و مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی است. اوکراینی‌ها پیش از این نیز با این پهپاد‌های ساخت زمان شوروی سابق پایگاه‌های هوایی مهم روسیه را هدف قرار داده بودند که در این حملات بمب‌افکن استراتژیک توپولوف ۹۵ مورد اصابت قرار گرفته بود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک به عنوان زیرساخت مدیریت منابع و نظام ارجاع، اجرایی شده و اکنون بالای ۹۵ درصد در آن پیشرفت داریم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایریت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بالای ۹۵ درصد را داشته باشیم را برای سال آینده نیز در نظر گرفته ایم.
وزیر ارتباطات گفت: میزان پوشش روستاهای کشور تا دهه فجر امسال به ۹۵ درصد می رسد و تا سال آینده دیگر هیچ روستای بالای بیست خانواری بدون ارتباطِ باکیفیت در کشور نداریم.
شاگردان بردیف بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به دنبال از سر گیری روند پیروزی های خود هستند.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: باید از زیر سنگ هم که شده برای شهروندان اتوبوس خریداری کرد. اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده هستند؛ به نحوی که با وصله و پینه و هزینه‌های بسیار بالا در تعمیر و نگهداری، ناوگان فرسوده موجود را تحت سرویس و سرپا نگه می‌داریم.
تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ