کدام عامل مداخله گر می‌تواند خطر ابتلا زوال عقل را بیشتر کاهش دهد؟ پاسخ آن چیزی است که حتی برخی از محققان آن را تعجب آور می‌دانند: جلوگیری از کاهش شنوایی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در یک انبار کالا در جنوب تهرن خبر داد.
دانشمندان با استفاده از کامپوزیت‌های نانومغناطیسی و نخ رسانا، منسوجات هوشمندی تولید کرده‌اند که می‌تواند حرکات بدن را حس کرده و اندازه‌گیری کند.
آیاندا پاتوسی که اخباری در مورد بازگشتش به فولاد شنیده می شود، یک استوری مشکوک منتشر کرد.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از کشف هشت هزار و ۸۰۰ نخ سیگار در این شهرستان خبر داد.
بیماری‌های دهان که بیماری‌های لثه تا سرطان دهان را شامل می‌شود، باعث درد و ناتوانی به ویژه در سنین بزرگسالی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، آب حاوی فلوراید قرقره کنید، دو بار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید و روزانه از نخ دندان نیز استفاده کنید. همچنین دست‌کم سالی یک بار به دندانپزشک خود مراجعه کنید، حتی اگر دندان طبیعی نداشته و دندان مصنوعی دارید.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، یک وعده استفاده از قلیان را صد برابر مضرتر از استعمال ۱۰۰ نخ سیگار عنوان کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
توصیه می‌شود بعد از یک‌سالگی کودک را نزد دندانپزشک ببرید. در اولین ویزیت، دندانپزشک نحوهٔ درست مسواک‌زدن و تکنیک‌های نخ دندان کشیدن را توضیح می‌دهد و یک معاینهٔ کلی از دهان و دندان کودک به عمل می‌آورد. این ویزیت‌ها کمک می‌کنند اگر مشکلی وجود دارد زودتر شناسایی شود و ضمناً ترس کودک از دندانپزشکی بریزد.
مسواک زدن درست و استفاده از نخ دندان و دهان‌شویه، تاثیرگذارترین عوامل برای حفظ بهداشت دهان و دندان و رفع بوی بد دهان هستند. هنگام مسواک زدن باید دقت کنید تک‌تک دندان‌ها تمیز شوند، پشت دندان بخوبی تمیز و مسواک از همه زوایا روی دندان کشیده شود.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین‌المللی ۱۰۰ تومان تعیین شد.
محققان می‌گویند مراقبت خوب از دندان‌ها از طریق مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، و معاینات منظم دندانپزشکی علاوه بر حفظ بهداشت دهان و دندان، برای سلامت مغز نیز حیاتی است.
رئیس انجمن دخانیات گفت: برآورد می شود سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد سیگار قاچاق و ۱۰۰ هزار تن تنباکوی قاچاق در کشور توزیع می شود.
گروهی از محققان ایرانی نوعی نانو ژنراتور پیزوالکتریک ابداع کرده اند که نخی از جنس فلز و قادر به تولید الکتریسته است.
کاشمر ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: واردات نخ، تولید کنندگان پنبه را نگران می‌کند.
حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شهادت مایه همدلی، و همچون نخ تسبیحی است که مجموعه‌ای از قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را در میهن به هم پیوند زده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حادثه شاه‌چراغ یکی از ستاره‌های درخشان تاریخی است که گرچه دل‌ها را سرشار از اندوه کرد، اما در تاریخ کشور ماندگار شد و نشانه زنده بودن و مایه سربلندی ملت است.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
محمد عباس‌زاده امروز در بازی با نفت MIS خاطره ای به جا گذاشت که هیچ وقت از تعریف کردن آن خسته نمی‌شود.
محمد عباس‌زاده امروز در بازی با نفت MIS خاطره ای به جا گذاشت که هیچ وقت از تعریف کردن آن خسته نمی‌شود.
محققان دانشکده های دندانپزشکی، مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه پنسیلوانیا طی یک پژوهش سیستمی را نمایش دادند که به طور خودکار می تواند باکتری های عامل پوسیدگی و پلاک دندان را از بین ببرد.
گروهی از محققان ایرانی روشی نوین برای تبدیل نخ های پنبه به حسگر هیبریدی دما و رطوبت ابداع کرده ند که در پانسمان زخم کاربرد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ