دانشمندان با استفاده از کامپوزیت‌های نانومغناطیسی و نخ رسانا، منسوجات هوشمندی تولید کرده‌اند که می‌تواند حرکات بدن را حس کرده و اندازه‌گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران بارسلونا از عملکرد شرکت نایکی که حامی مالی لباس این تیم است به هیچ وجه راضی نیستند.
لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌ریزی برای حمایت از مشاغل خانگی حوزه مد و لباس خبر داد.
کاپیتان دوم سپاهان در حالی بار دیگر در لباس تیم ملی به میدان رفت که دوباره همزمان با بازی او هوای تهران بارانی شد.
سال گذشته خبرنگار شبکه الجزیره قطر بر اثر شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین به شهادت رسید، در حالی که لباس و پوشش مخصوص خبرنگاری بر تن داشت.
رهبران حماس در حالی که لباس احرام پوشیده‌اند به همراه مقامات عربستانی مناسک حج عمره را به جا آوردند.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.
این جمله تاج در حالی است که حسن یزدانی تمرینات فردی و سنگینی را پشت سر می‌گذارد و مشخص نیست تاج قبلا او را کجا در لباس ورزشی دیده بود که چنین حرفی را زده است.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
بسیاری از کاربران اینترنت با دیدن تصویر این پرنده عظیم الجثه شوکه شدند و بسیاری تصور کردند که این تصویر به صورت دیجیتالی تغییر یافته است، در حالی که دیگران فکر می‌کردند شخصی لباس حیوانی پوشیده است.
شاید پوشیدن یونیفرم‌های یکسان مزایای بسیار زیادی داشته باشد، اما باید بپذیریم که اصلی‌ترین علت زیبایی این تصویر، تفاوت‌های دانش‌آموزان با یکدیگر است. برخی از دانش‌آموزان را با کت و دامن می‌بینید در حالی که برخی دیگر چادر‌های گلدار به سر کرده‌اند. چادر‌های گلداری که احتمالا این روز‌ها کمتر در خیابان روی سر کسی می‌بینید. نکته جالب اینجاست که حتی چادر‌های گلدار داخل تصویر هم یکسان نیستند و شکل گل‌هایشان متفاوت از یکدیگر است.
صادق زیبا کلام درباره لباس شخصی‌ها گفت که با پیگیری احزاب، نهاد‌های مدنی، و مردم مسئله لباس شخصی‌ها در کشور حل می‌شود. این در حالی است که وزیر کشور وجود چنین نیرویی را به طور کامل رد کرد.
خلبان اوکراینی در لباس بابانوئل موشک‌هایی را به سمت مواضع نظامی روسیه پرتاب می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد که خلبان با ریش سفید در حال پرواز بر فراز یک منطقه بزرگ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر دارد با حمله هوایی به مهاجمان روسی سال نو میلادی را تبریک می‌گوید.
جنازه پاپ با لباس قرمز (رنگ سوگواری پاپی) در حالی که در دستش تسبیح و پشت سرش صلیب قرار دارد دیده می‌شود.
این لباس در حالی رونمایی شد که طراحان و گرافیست‌های زیادی در این مدت لباس‌هایی را طراحی کردند که بسیار زیباتر از لباس رونمایی شده از لباس مورد تایید فدراسیون فوتبال بوده است.
موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.
امیر در تحقیقات به قتل خواهرش گفت: خواهرم مجرد بود و دلش می‌خواست که با دوستانش بیرون برود، اما من با این موضوع مشکل داشتم. سر همین موضوع دعوایمان شد. وقتی برای استراحت به اتاقش رفت دقایقی بعد وارد اتاق او شدم و در حالی که خواب بود با روسری خفه‌اش کردم.
مظنونان با حضور ده‌ها تن از بستگان نیرو‌های نظامی دولت طرابلس در آن زمان که در جریان درگیری با اعضای داعش در شهر سرت کشته شدند، در حالی که لباس آبی به تن داشتند، در یک قفس محاکمه شدند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شاراک به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شاراک در روزهای آینده بورس است.
حسن عباسی ضمن توهین به فوتبالیست‌ها گفت: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ها را به بی‌دینی متهم می‌کند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ