محققان می‌گویند مراقبت خوب از دندان‌ها از طریق مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، و معاینات منظم دندانپزشکی علاوه بر حفظ بهداشت دهان و دندان، برای سلامت مغز نیز حیاتی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل گرم سال است و در راهپیمایی اربعین ممکن است، گردوغبار و طوفان شن به وجود بیاد، به همین دلیل، راهکارهایی برای حفظ سلامت در گردوغبار و طوفان مهم است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
شاهرود_ دوستدار حیات وحش حاضر در منطقه توران شاهرود بابیان اینکه یوز آسیب دیده تحت نظر تیم پزشکی است، گفت: معاینه های اولیه نشانی از تصادف ندارد بلکه بیانگر بیماری در این نر جوان است.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
با افزایش گرمای هوا شاهد خشک شدن پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه‌های منابع طبیعی هستیم که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب می‌شود جنگل‌ها و مراتع دچار خسارت های جبران ناپذیر شوند.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه برگزار شد.
سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نیروی هوایی ارتش صبح امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی شد.
باور غلطی که در مورد نوزادان وجود دارد، این است که خانواده‌ها تصور می‌کنند وجود خون در مدفوع به دلیل حساسیت به لاکتوز یا قند است، قند لاکتوز باعث حساسیت در نوزاد نمی‌شود و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد به دلیل عدم وجود برخی آنزیم‌هاست.
دستیابی به پوست سالم نیاز به استفاده از درمان‌های خاص و محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا دارد که تغذیه ضروری مورد نیاز در مراحل مختلف و سنین متفاوت زندگی را فراهم می‌کنند.
نمایشگاه «مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای» تلفیقی از محتوای تصویری، نوشتاری، اشیا تاریخی و مردم‌شناسی و ابزار و وسایل آزمایشگاهی و دستگاهی  برپا شد.
نمایشگاه مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.
اگر خاک گلدان بی رنگ و یا ترک‌دار شود، احتمالاً زمان آبیاری آن فرا رسیده است. گیاه خود بعد از آبیاری وزن کنید. پس از چند بار مشخص می‌شود که گیاه چه زمانی به آبیاری نیاز دارد. البته می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود در خاک میزان رطوبت آن را بسنجید.
دلیل اینکه برخی از مردم معتقدند در ماه رمضان پوستشان بدتر می‌شود، این است که رژیم غذایی‌شان به طرز قابل‌توجهی تغییر می‌کند.
به گفته وی هیچ وقت ماهی را در کنار شومینه، بخاری، نزدیک آشپزخانه و جای گرم قرار ندهید، چون دمای مناسب این ماهی‌ها ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است و در این دما می‌تواند زنده بماند. همچنین در صورتی که از سیستم هوادهی در تنگ ماهی استفاده نمی‌کنید سعی کنید دمای آب ماهی را ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد نگه‌دارید. در صورتی که پمپ هوادهی وجود داشته باشد ۱۷ تا ۲۴ درجه سانتیگراد نیز مانعی ندارد.
برای رشد طبیعی کودک و پیشگیری از مشکلات سلامتی باید از نوزادان به درستی مراقبت کرد.
مشهد ـ عضو شورای نگهبان گفت: یکی از مطالب منشور روحانیت بهم نخوردن الفت و وحدت طلاب و علمای متعد است که باید از این صمیمت، الفت و یگانگی در کنار تمام اختلافات سلیقه‌ای مراقبت و محافظت کنیم.
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
روش‌های طبیعی زیادی برای مراقبت از چشم‌ها وجود دارد که سلامت چشم‌ها را در شرایط مطلوبی نگه داشته و از ناراحتی و آسیب به این عضو مهم و حساس جلوگیری می‌کند.
بریدگی‌های جزئی یا خراش‌های سطحی پوست در خانه درمان می‌شوند. زخم‌های جزئی هر چند ممکن است نیازی به بیمارستان رفتن نداشته باشند، اما باز هم لازم است مراقبت‌هایی انجام دهید تا جلوی عفونی شدن زخم را بگیرید.
جراح و دندانپزشک معتقد است جرم می‌تواند باعث تحلیل لثه و تخریب استخوان‌های نگه‌دارنده دندان‌ها شود و جرم‌گیری نکردن نیز منجر به لقی دندان‌ها، تحلیل لثه‌ها و حتی منجر به کشیدن دندان‌ها می‌شود.
در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.
روابط عمومی سازمان زندان‌ها در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در تمام زندان‌های کشور، زندانیان زن از زندانی‌های مرد تفکیک شده‌اند و علاوه بر اینکه مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان‌های کل کشور توسط کارکنان خانم صورت می‌گیرد، نحوه نگهداری این افراد نیز به صورت شبانه‌روزی مورد نظارت قرار دارد.
فرهاد شهبازوار، وکیل پایه‌یک دادگستری گفت: «در این زمینه یکی از اشکالاتی که به نیروی انتظامی وارد است، این است که برای بدرقه متهمان از مأموران سرباز استفاده می‌کند. البته سازمان زندان‌ها برای این کار مأمور درجه‌دار دارد که برای بدرقه متهمان از آن استفاده کند و بهتر است از سرباز‌های صفر برای این مسائل استفاده نشود و در مراقبت از نیروی کاردان استفاده به عمل آورند».
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ما می‌توانیم زندانیان پرخطر را شناسایی کنیم تا با مراقبت و درمان آنان، آسیبی از ناحیه آنان متوجه خود و دیگر زندانیان نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ