نخست وزیر و وزیر خارجه مجارستان درباره قطع فوری عرضه گاز روسیه و به زانو درآمدن اروپا هشدار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با بیان اینکه «آن‌هایی که منافعشان در فدراسیون قطع شده به دنبال ضربه زدن به تکواندو هستند،» گفت: احتمال آلوده شدن غذای ملی پوشان مطرح شده است.
وزارت وحدت کره جنوبی مدعی است که کره شمالی عامدانه خطوط ارتباطی بین دو کشور را قطع کرده است.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: هرچقدر شهروندان آب بیشتری مصرف کنند حجم مخازن شهر تهران که به صورت شبانه‌روز ذخیره می‌شود کاهش پیدا می‌کند و این موضوع منجر به افت فشار در برخی از شبکه‌ها می‌شود.
ژوائو کانسلو که امسال زمستان به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست احتمال بازگشتش به سیتی را رد نکرد تا نشان دهد هنوز از بازی کردن دوباره در اتحاد قطع امید نکرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
احتمال دارد دیدار پیکان و استقلال امروز با دو ساعت تاخیر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.
احتمال واردات بنزین برای ایام نوروز قوت گرفت،برنامه ۸ ساله وزارت نفت برای افزایش ظرفیت ۲میلیون بشکه‌ای نفت وافزایش ۶.۵ میلیون مترمکعب گاز در روز از مهمترین اخبار آب وانرژی درهفته جاری بودند.
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.
کیوان زرگری؛ کارتونیست در واکنش به خبر احتمال قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، این تصویر را در هم‌میهن منتشر کرد.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
رئیس انجمن سیمان ضمن اشاره به قطعی ۱۰۰ درصدی و ۵۰ درصدی گاز در صنایع سیمانی، از احتمال قطعی برق این صنایع از هفته آینده خبر داد و گفت: مازوت به تنهایی نمی تواند هوا تهران را آلوده کند.
در روزهای اخیر خبر قطع شدن و محدودیت های گازی چند شرکت پتروشیمی و فولادی منتشر شد. نمادهای بورس تهران که این روزها درگیر محدودیت های گازی هستند، با کاهش قیمت سهام و خروج پول حقیقی از نماد های خود مواجه شدند. از سوی دیگر افزایش احتمال قطعی گاز سایر نمادهای پتروشیمی و فولادی باعث بالا رفتن ریسک سرمایه گذاری در این دو صنعت شده است.
مقامات پایتخت اوکراین از احتمال قطع کامل برق این شهر خبر می دهند.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
مشاور دوک نشین لانکستر گفت که دولت انگلیس برای احتمال قطع برق آماده می شود.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.
نایب‌رئیس شورای شهر تهران در خصوص قطع و خشک‌کردن مرتب درختان در پایتخت گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال این هستند و قطع و خشک‌کردن درختان یک سناریو باشد.
الکساندر دارچیف رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه گفت: اگر سنای آمریکا طرح‌هایی را برای معرفی روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم تصویب کند، این اقدام بدان معنا خواهد بود که واشنگتن از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، مدعی شد احتمال قطع همکاری با شرکت هواپیمایی قطر وجود دارد.
تهدید به قطع همکاری با آژانس بهانه های بیشتری به دست دشمنان ایران می دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ