رئیس جمهور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به صورت تلفنی با برخی متقاضیان صحبت کرد و در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.
رئیس دیوان عالی کشور برای چهارمین بار همزمان با هفته قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان و به پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو پرداخت.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم آذربایجان شرقی در حاشیه سفر رئیس جمهور به این استان بیشتر درخواست تسهیلات کردند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مطالبات و سوالات جانبازان و ایثارگران در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پاسخ داد.
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از نگاه پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تغییر کرده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت:میزهای خدمت قضایی و حقوقی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تمامی شهرها برپا می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از برپایی میزهای پاسخگویی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور با حدود ۲ میلیون تقاضای مردمی به دولت رسیده است.
حجت‌الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از وجود درخواست‌هایی از مسئولان کشور برای آزادی پوشش در جامعه هم خبر داد
رسیدگی به مشکلات ۹ پرونده کثیرالشاکی با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بهترین دستگاه پاسخگو به مردم که ۲۴ ساعته برای شنیدن و رفع مشکلات ثابت قدم می باشد، نیروی انتظامی است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بهترین دستگاه پاسخگو به مردم که ۲۴ ساعته برای شنیدن و رفع مشکلات ثابت قدم می باشد، نیروی انتظامی است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: تسهیل‌گری و حمایت معنوی و مادی دستگاه‌های دولتی برای به فعلیت رساندن حداکثری ظرفیت مجموعه‌های مردمی از تأکیدات رئیس جمهور است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ساماندهی و دست‌ فروشان مترو را به سمت شغل و خوداشتغالی هدایت کنیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، خط قرمز این دولت است، باید به سمت رضایتمندی و اعتمادسازی برویم.
به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوی و به مناسبت هفته دولت تمامی وزرا و معاونین رئیس جمهور با حضور در مساجد و هیئت های مذهبی به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات خواهند کرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون نامه، درخواست و تماس تلفنی به رئیس جمهور طی یکسال گذشته خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: مردمی کردن اقتصاد، مردمی کردن حوزه فرهنگ و مردمی شدن سیاست داخلی و خارجی باید دنبال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ