وزیر کشور بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: این فرهنگ باید به مولفه اساسی فرهنگ سازمانی هم تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گفت: شهدا قهرمانان فراموش نشدنی روزگار هستند.
رئیس فدراسیون گلف گفت: فرهنگ عاشورایی در عمق وجودی و فرهنگ ما ریشه دوانیده و برگرفته از عمق وجودی ماست.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
به مناسبت ۱۸ اردیبهشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
سرمربی نفت آبادان پاسخ تندی را به حرف‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی امروز به سرمربی استقلال داد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که شهدا، عامل اصلی امنیت و آسایش کنونی جامعه هستند، گفت: شهدا غیور مردانی بودند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی و فداکاری کردند.
مشهد ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جامعه، امروز نیازمند تحول است، گفت: مهم‌ترین بسترهای تحول در جامعه اتکا و بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است.
معاون اول رئیس‌جمهور تأسی به فرهنگ علوی را از عوامل مهم موفقیت در کارها برشمرد و گفت: پیشرفته‌ترین ادوات نظامی و مجهزترین ارتش‌های دنیا نیز در برابر فرهنگ ایثار و شهادت تاب ایستادگی ندارند.
ساری- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های طرح ملی «لاله های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت ۱۹ اسفندماه سالروز عملیات بدر، دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت را ضامن در امان ماندن میهن اسلامی از فتنه‌های دشمنان ایران دانست.
مشهد ـ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه که امروز خواب راحت را از چشم دشمنان ما گرفته نیز زنده بودن این فرهنگ ایثار و شهادت است.
رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده الگوی زنان ایرانی است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه بسیار حائز اهمیت است.
تبریز- فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: آتش نفاق دشمن را به پشتوانه فرهنگ شهادت و خانواده آنها در هم شکسته‌ایم و در برابر آماج دشمنان ایستاده‌ایم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش به منظور ترویج و گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت برنامه هایی را اجرا کرده است.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون پیش‌بینی شده که بر اساس آن یک درصد از منابع اعتباری سازمان‌ها و دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صرف شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفدهمین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت به ضرورت پویایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش بر ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ