سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش شدید در برخی استان‌های غرب و جنوب غرب هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
اداره کل هواشناسی تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به رگبار متوسط تا شدید باران و وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات استان تهران هشدار داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
حامد یزدی‌مهر از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران برای مقابله با پیامد‌های احتمال خبر داد و افزود: شهروندان به خصوص گروه‌های حساس به‌ویژه در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی پایتخت، از تردد در فضای باز خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودهای این استان طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن رودها و مسیل‌ها در استان تهران از مردم خواست که تا پایان این هفته از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کرده و از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات نیز خودداری کنند.
بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به وزش باد شدید و توفانی شدن خلیج فارس هشدار داد و اعلام کرد: از پنجشنبه ارتفاع موج در فراساحل خلیج فارس به دو تا سه متر می‌رسد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در ۳۰ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به اثرات منفی فعالیت سامانه بارشی با بارش «برف و باران» و «باد و کولاک» در کشور هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: تا یکشنبه پایداری نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز و فردا خبر داد و گفت: دما برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام صدور هشدار نارنجی برای برخی نواحی جنوب و جنوب شرقی کشور اعلام کرد: بارش ها می تواند همراه با آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها باشد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها عنوان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.
شهروندان در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی منتظر بارش باران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ