سرمربی هوادار تهران در شرایطی که تنها ۱۵ دقیقه از بازی با مس کرمان گذشته، دست به تعویض زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
خروج هواداران از ورزشگاه پس از تعویض مسی در دقیقه 75 دیدار برابر آتلانتا یونایتد
محمدحسین مرادمند تصورش را نمی‌کرد که او در شادی پس از این گل، دچار آسیب دیدگی شده و در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه تعویض شد.
سعید سحرخیزان به جای بابک مرادی در دقیقه ده وارد زمین شد و نخستین هت تریک تاریخ هوادار در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.
منچسترسیتی در بازی حساس نیمه نهایی با رئال مادرید هیچ تعویضی انجام نداد.
مهاجم جنوبی پرسپوليس بعد از تعویض در اشتباهی عجیب قصد حضور روی نیمکت پیکان را داشت.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
ابراهیم اشکش سه بازیکن خود را در اواسط نیمه اول بیرون کشید تا اتفاقی عجیب را رقم بزند.
ابراهیم اشکش سه بازیکن خود را در اواسط نیمه اول بیرون کشید تا اتفاقی عجیب را رقم بزند.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
آستارا- اشتباه عجیب داور بازی شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر سبب شد بازیکن اخراجی خلیج فارس ماهشهر با بازیکن نیمکت نشین تعویض شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.
علیرضا بیرانوند در دقیقه 120 جای احمد گوهری را در درون دروازه گرفت.
وینسنت ابوبکر که رقیب شماره یک رونالدو در النصر به شمار می رود، به شکل عجیبی زمین بازی را ترک کرد.
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسا، می‌گوید از تصمیم ژاوی برای تعویض او متعجب شده است ولی به تصمیم سرمربی‌اش احترام می‌گذارد.
کارشناس فوتبال گفت: روزبه چشمی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و عجیب بود که ساپینتو او را تعویض کرد.
اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که تعویض های «ساپینتو» در دیدار با نساجی عجیب بود گفت: در شش هفته ابتدایی لیگ برتر تیم ها نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، چندان از تصمیم کریستوف گالتیه برای تعویضش در دیدار برابر موناکو استقبال نکرد.
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.
در جریان این مسابقه بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و در جریان مسابقه تعویض شدند در اقدامی عجیب ورزشگاه را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ