رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.
استقلال خوزستان پس از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال شروعی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است.
رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی هلال‌احمر گفت: باید امنیت شغلی نسبت به کسانی که خدمت‌گذار در این مجموعه هستند ارتقا پیدا کند.
درآمدهای بودجه فدرال روسیه از نفت و گاز در آوریل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد و در مقایسه با مارس، ۵.۹ درصد کاهش یافت.
مهاجم آلومینیوم می‌گوید با توجه به بودجه‌ای که آلومینیوم دارد، جایگاهش در جدول مناسب است.
یک کارشناس تعلیم و تربیت با هشدار نسبت به عدم تامین بودجه مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسائل فرهنگیان ممکن است در آینده با چالش های بزرگ تری مواجه شود.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
سازمان تامین اجتماعی نسبت به موضوع برداشت غیرقانونی از بودجه بنیادشهید و مطالبات ایثارگران پاسخ داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از تکلیف این کمیسیون به دولت برای ثبت نام افراد جدید متقاضی یارانه طبق ضوابط قانونی خبر داد.
اهواز- انتقاد معلولان نسبت به بودجه ۱۴۰۲ در حالی اعلام شده که منابع مالی اختصاصی برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در این بودجه لحاظ نشده است.
دولت در لایحه بودجه امسال  ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دهد. همچنین مدارسی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از  پرداخت هزینه های برق, گاز و آب معاف هستند.
سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه بازی های پاراآسیایی اولویت این کمیته است نسبت به عدم تخصیص ویژه به کاروان ایران در اعتبارات سال آینده انتقاد کرد.
نخستین گزارش مرکز پژوهش های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲، به بررسی نقاط قوت و ضعف این لایحه پرداخته است.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکونی بیش از ۲۰ میلیارد تومان مشمول پرداخت مالیات می شود.
بودجه عمرانی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نسبت به بودجه ۱۴۰۱ رشد ۲۶ درصدی پیدا کرده است و این برای تشویق حضور پیمانکاران در برنامه های عمرانی خواهد بود.
رئیس مجمع کلانشهرهای ایران گفت: کلیت بودجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت داشته است.
ائتلاف نظامی ناتو میزان بودجه سال آینده خود را اعلام کرد که نسبت به رقم سال میلادی جاری از رشد قابل توجهی برخودار است.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان تهران نسبت به شایعه جذب شرزود تمیروف واکنش نشان داد.
کارشناسان اقتصادی نسبت به لایحه اخیر دولت در خصوص اصلاح قانون بودجه و محدود شدن شفافیت گیرندگان وام های کلان بانکی هشدار دادند.
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ