اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه سپاهان که درخواست افزایش سقف بودجه برای حضور در رقابت‌های این فصل را داشت، ممکن است تاثیرات دامنه‌داری در این باشگاه طلایی‌پوش داشته باشد.
در کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر بحث داغ و جنجالی محافل فوتبالی کشورمان، سقف بودجه اعلامی توسط باشگاه هاست.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
"دولت هم شرایط را به وقتی موکول نکند که هر وقت بودجه کم آمد آن را تامین می‌کنند چون فاصله موجب کمبود، خلاء و بحران است".
اصفهان-معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: حجم سیلاب‌های اخیر که وارد تالاب بین المللی گاوخونی شده، بسیار کم بوده و تنها باعث افزایش رطوبت مصب تالاب شده است.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تعیین ۷ میلیون تومان برای کف حقوق کارمندان با نرخ تورم جامعه مغایرت دارد و احتمال دارد مجلس کف حقوق کارمندان را افزایش دهد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تعیین ۷ میلیون تومان برای کف حقوق کارمندان با نرخ تورم جامعه مغایرت دارد و احتمال دارد مجلس کف حقوق کارمندان را افزایش دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نرخ ارز آزاد باید کاهش یابد، چرا که اگر فاصله بین نرخ ارز نیمایی و آزاد کم شود، مفاسد و رانت کاهش می‌یابد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مشخص نشد دوستان در مجلس بودجه ورزش را بر چه اساسی تقسیم کردند.
اشکش: بودجه نفت کم نبود، چندنفر را اخراج می‌کنم
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
موج اعتراضات دست کم در ده‌ها شهر پس از آتش سوزی در منطقه در شین جیانگ در غرب کشور آغاز شد. آتش سوزی‌ای که باعث کشته شدن ۱۰ نفر شد تلفاتی که بسیاری باور دارند مرتبط با محدودیت‌های ناشی از شیوع کووید بوده که مردم را در خانه‌ها محدود کرده و مانع از رفت و آمد عادی در فضای اجتماعی می‌شود.
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: طرح «پازک» به معنی پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان در ۱۲ استان اجرا و در ادامه در کل کشور ادامه خواهد یافت.
کیهان نوشت: از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب و استخدام و مشورت گرفتن از نخبه‌هایی که بحمدالله در جامعه کم نیستند، ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل]به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد.
هاشمی گلپایگانی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که دشمن در جبهه ضد فرهنگی هزینه می‌کند بسیار بالاست، گفت: بودجه سال گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ۴۶۹ شهرستان و ۳۱ استان از مواجب دریافتی مسیح علینژاد کمتر بوده است.
از آنجا که استقراض از بانک مرکزی برای جبران کسری بودجه خط قرمز دولت بوده، فروش اموال مازاد و اوراق به جای استقراض از بانک مرکزی و به عنوان کم خطرترین راه دنبال شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما از مجاری قانونی و ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم تا مصوبه افزایش ظرفیت پزشک متخصص توسط وزارت بهداشت محقق شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما از مجاری قانونی و ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم تا مصوبه افزایش ظرفیت پزشک متخصص توسط وزارت بهداشت محقق شود.
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.
حکمت تهیه کننده و کارگردان باسابقه سینما در این شرایط مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و سراغ ساخت فیلم‌های با بودجه کم/Low-budget با تلفیقی از چهره‌های جوان و باسابقه رفته و معتقد است همچنان با این شکل از فیلم‌‌سازی، می‌توان در این حرفه فعال بود. بندر بند که چندی پیش اکران شد، یکی از این فیلم‌ها بود و فیلم‌های ملخ، نوزده و جاده دوهزار، سه فیلم دیگر است که او با تکیه بر این روش تازه ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ