جبران اشتباهات و البته رفتار تحسین برانگیز: این عبارات، خلاصه ای از عملکرد دیروز ژوزه مورایس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علایمی که می‌تواند به شما بگوید غلظت خون دارید و باید سریع‌تر با پزشک مشورت کنید شامل سردرد، سرگیجه، تعریق، خارش پوست، تاری دید، زنگ زدن گوش، سوزش پا، خون‌ریزی بینی و لثه و تغییر رنگ پوست کف دست است.
بازی آرسنال و منچستریونایتد حتی در آمریکا هم یک جنگ تمام عیار است.
ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
دروزاه‌بان تیم ملی ایران با روحیه بالایی قبل از دیدار با ازبکستان وارد ورزشگاه ملی تاشکند شد.
سردرد‌ها معمولا مشکل نگران‌کننده‌ای نیستند، اما یک سردرد ناگهانی که احساس کنید بدترین سردرد زندگی‌تان است را نباید نادیده بگیرید. همچنین اگر سردرد با سفتی گردن، ضعف یا تغییر بینایی همراه باشد ممکن است از آنوریسم یا خونریزی مغزی حکایت کند. در بیمارستان معمولا برای فردی که سردرد ناگهانی و شدیدی دارد سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی تجویز می‌شود.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
محققان ایرانی نوعی هیدروژل ابداع کرده اند که برای بند آوردن خونریزی در جراحت های سربازان در میدان جنگ مناسب است. این هیدروژل شفاف نسب به گرما واکنش می دهد و با سرنگ به محل تزریق می شود.
متس هوملز، ستاره باتجربه دورتموند، روز گذشته دچار مصدومیتی شد که بسیاری را نگران کرد.
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، متاسفانه اکثریت افراد این تصور اشتباه را دارند که هر خونریزی از دستگاه گوارش تحتانی مربوط به بیماری هموروئید است. علیرغم این‌که بیماری هموروئید بسیار شایع است، ولی نمی‌توان تمام علت‌های خونریزی دستگاه گوارش تحتانی را بیماری هموروئید ربط داد.
سجاد آشوری بار دیگر دچار خونریزی از ناحیه کشاله شده تا فصل برایش به پایان برسد.
مصرف آلوئه‌ورا در افراد دارای بیماری‌های التهابی روده، کودکان کمتر از ۱۲ سال، زنان باردار و شیرده، آپاندیسیت، روده تحریک‌پذیر، قاعدگی و خون‌ریزی، مشکلات کلیوی، یبوست مزمن، بواسیر ملتهب، پروستاتیت، سیستیت، اسهال خونی، زخم جراحی، تیروئید پرکار و افراد دیابتی ممنوعیت دارد.
رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینویسی این تیم همچنان ادامه دارد.
اورژانس کرمان خونریزی مغزی وزیر ورزش را تایید کرد
کرمان - رئیس اورژانس کرمان با اشاره به مشاهده علائم خونریزی مغزی در وزیر ورزش در معاینات اولیه گفت: ادامه درمان در کرمان انجام می شود.
رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.
مدافع چپ تیم ملی عربستان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سعودی‌ها در جام جهانی نیست.
زمین‌خوردن، ضربه‌دیدن یا هر چیزی که موجب فشار ناگهانی به استخوان، عضله یا بافت زیر سطح پوست شود، کبودی ایجاد می‌کند. اصابت ضربه شدید به بدن، می‌تواند به استخوان‌ها آسیب برساند، باعث خون‌ریزی بخش‌های عمیق آن شود و کبودی‌هایی را ایجاد کند که بهبود آن‌ها ممکن است چند هفته طول بکشد. البته اغلب کبودی‌های بدن معمولاً در طول چند روز خوب می‌شوند و اثرشان از بین می‌رود.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه یگانه شیوه‌ای که حاکمیت با معترضان برخورد می‌کند شیوه مواجهه پلیسی است و این درحالیست که ریشه قضیه پلیسی و امنیتی نیست. اگر نیرو‌های خارجی و معاند قاطی می‌شوند و شرایط را به آشوب و خون و خون‌ریزی می‌کشانند این‌ها براساس آن شکافی است که در جامعه وجود دارد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید بندآورنده های خونریزی استخوان با فناوری نانو شدند.
صبح امروز شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی عکسی از سی‌تی اسکن مرحوم مهسا امینی منتشر کرد و مدعی شد که «سی‌تی اسکن مهسا نشانگر شکستگی جمجمه، خون‌ریزی و ادم مغزی است».
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
کمال هادیانفر گفت: در بسیاری از بیمارستان‌های ما ابزار و تجهیزات مربوط به تشخیص ضربه مغزی شدن یا خونریزی داخلی وجود ندارد. فرد به بیمارستان منتقل می‌شود، از او سؤال می‌پرسند که آیا سردرد یا سرگیجه دارد یا خیر و ناگهان بعد از یک ساعت همین فرد در بیمارستان یا حتی در خانه به‌دلیل خونریزی داخلی یا ضربه مغزی فوت می‌کند.
ماجرای خونریزی مغزی سرمربی معروف سپاهان
نسخه جدیدی از لپ تاپ MateBook X Pro هوآوی اخیراً عرضه شده است. این عرضه کمی عجیب است؛ زیرا این لپ تاپ در ماه فوریه در رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل MWC 2022 معرفی شده بود. این محصول با برخورداری از تراشه‌های سری Alder Lake P عملکرد چندهسته‌ای بسیار سریع‌تری را نسبت به پیکربندی قبلی ارائه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ