تصمیم چین برای درگیر کردن خود در پرونده اختلاف میان عربستان و ایران به وضوح نشان می‌دهد که بازیگر دیگری نیز در این صحنه وجود دارد که باید روی او حساب کرد. کورتز در این باره به نیویورک‌تایمز می‌گوید: «من فکر می‌کنم این مسائل نشان‌دهنده چرخش شرکای ایالات‌متحده به سمت روابط رو به رشد با چین است. آیا این یک تهدید مستقیم برای ایالات‌متحده است؟ این پرسش قابل بحث است، اما آنچه مشخص است این است که نظم منطقه‌ای در حال تغییر است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی از سمت خود استعفا داد.
سرخ‌ها در شرایطی باید مقابل مس کرمان دست به عصاتر از همیشه باشند که در نیم فصل اول نیز شرایط تقریبا مشابهی را به سلامت گذرانده بودند.
معاون رئیس جمهور از پیگیری مطلبی با عنوان استقلال مالی زن منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی خبر داد و گفت:در گفتگو باایشان،مشخص شد مواردی که در اصل سخنرانی بوده با تیتر منتشر شده مغایر است.
فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: ۱۵ نفر از دانش آموزان مدرسه که بر اثر مسمومیت دچار مشکل شده بودند به سرپایی مداوا شدند و حالشان رو به بهبودی است و به مرور در حال ترخیص هستند و دو دانش آموز نیر به بیمارستانی در قزوین منتقل شدند.
یک قطار باری دیگر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی «نورفولک ساترن» این بار در ایالت اوهایو از ریل خارج شد.
طی ماه گذشته مسمومیت دانش آموزان در چند شهر مانند قم و بروجرد به دلایل نامعلوم گزارش شد که زمینه ساز نگرانی دانش آموزان و والدین شده و بر اساس آمارها این مسمومیت‌ها در حال افزایش است.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفت‌وگو با میزان ماجرای ادعاهای پرتعداد پیرامون خود را شرح داد.
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد علاوه بر تولید لوازم خانگی برند های مشهور در ایران ظاهرا نوکیا نیز در ایران اقدام به تولید گوشی موبایل می کند.
بایدن که برای شرکت در اجلاس گروه ۲۰ در «بالی» حضور دارد، با کمک فوری «جوکو ویدودو» همتای اندونزیایی خود، از سقوط روی چند پله نجات پیدا کرد.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
استقلال توانست در کرمان با پیروزی مقابل نساجی فاتح سوپرجام شود. دیداری که باز هم آمانوف در آن غایب بود.
فیلیپه لوئیس با پیراهن اتلتیکو دو فینال لیگ قهرمانان را به رئال باخت و حالا با فلامینگو این فرصت را دارد تا در فینال احتمالی جام جهانی باشگاه‌ها برابر رئال پیروز شود.
راستینه گفت: حتما آن فردی که تجارت بین‌المللی انجام می‌دهد، نیاز دارد که سطح دسترسی مشخصی برای مبادلات تجاری در اختیارش قرار گیرد. همینطور استاد دانشگاهی که باید از ظرفیت‌های کتابخانه‌های دیجیتال سراسر دنیا، پژوهشکده‌ها و وبگاه‌های آماری در دنیا استفاده کند، نمی‌توانیم سطح دسترسی‌اش را محدود کنیم.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
کارلوس کی روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داده است و از این پس تیم ملی با یک مهاجم بازی خواهد کرد؛ سردار آزمون یا مهدی طارمی.
طاها شریعتی مدافع وسط سابق استقلال در دیدار گل‌گهر مقابل پیکان، نیم ساعت بازی کرد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مذاکرات وکلای شکیرا و پیکه برای حل و فصل اختلافات‌شان به نتیجه نرسیده و این دو به‌زودی در دادگاه، مقابل هم قرار خواهند گرفت.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، کیلیان امباپه را مامور زدن ضربات پنالتی کرده، شب گذشته بازهم نیمار پنالتی پاریس را زد.
توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام، با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
سیامک نعمتی در دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل پرسپولیس اغلب به عنوان مدافع راست و ذخیره دانیال اسماعیلی فر بازی کرده است. این درحالی است که سیامک نعمتی یک هافبک تخصصی است، اما توانایی بازی در همه خطوط را داراست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ