حسن فیروزی پس از بازداشت در گفت‌وگو با میزان ماجرای ادعاهای پرتعداد پیرامون خود را شرح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می گوید که در فکر انتقام است.
دارنده مدال برنز کشتی المپیک می‌گوید که یک روز در مبارزه با حسن یزدانی از او انتقام می‌گیرد.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت، صحبت نمی‌کنم، چون گفتنی‌ها را گفته‌اند و فایده‌ای ندارد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
حسن یزدانی با 4 طلا، 2 نقره و یک برنز که یک طلا و یک نقره آن المپیکی است، عنوان دومین کشتی گیر برتر تاریخ کشورمان را در اختیار دارد
ستاره کشتی آزاد ایران در تمرینات نشان داده خیلی خوب می تواند فنون فرنگی را هم اجرا کند.
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.
ستاره کشتی آزاد ایران در حاشيه تمرينات تيم ملى، توانايى خود در دروازه بانى را هم به رخ كشيد.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا به ترتیب مدال نقره و برنز کسب کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای 10 لغایت 21 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود، با پیشنهادهای بیشتری مواجه شده است.
بعد از رسوایی رسانه‌های ضد انقلاب در پرونده جعلی حسن فیروزی، این بار سوژه‌ای قدیمی مجددا مطرح شده است که براساس آن یک زن اهل بوکان به نام شهلا عبدی به اعدام محکوم شده است.
مرکز رسانه قوه قضاییه، با انتشار خبری اعلام کرد، فردی به نام حسن فیروزی که رسانه های ضد انقلاب ادعا کرده بودند در زندان شکنجه شده و به کما رفته است، در حال فرار از مرزهای کشور دستگیر شد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
حسن فیروزی نحوه ارتباط خود با صفحات مجازی مرتبط با معاندین را تشریح کرد و گفت: بی بی سی و اینترنشنال مطلبی از من قبول نمی کردند و از طریق صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام می‌شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
حسن فیروزی که طس هفته‌های اخیر اعلام شد در زندان تحت شکنجه قرار دارد، بازداشت شد.
حسن اکبری درباره زمان انتقال «پیروز» - تنها توله‌یوز ایرانی در اسارت - به توران اظهار کرد: نگهداری «پیروز» به‌تنهایی در سایت پردیسان برای سازمان هزینه و زحمت دارد. توران نیز مجموعه سایتی است که «ایران» و «فیروز» - مادر و پدر «پیروز» - به همراه دیگر یوز‌ها آنجا هستند. «پیروز» نیز می‌تواند در آن سایت که به شرایط زیستگاه طبیعی‌اش بسیار نزدیک است، زندگی کند.
همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ