رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: در تلاش هستیم که در سال آتی رشت را به عنوان کاندیدای شهر صنایع دستی، ثبت جهانی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
میلاد سرلک در روز‌های اخیر تلاش کرده است دانشجو شود و با ثبت نام در یک دانشگاه، خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازد.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۶ درصد از ساختمان‌های این سازمان ملکی است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هیچ واحد ثبتی در ساختمان استیجاری مستقر نباشد.
محسن آذرباد می‌گوید مس رفسنجان برای کسب یک رتبه خوب در لیگ برتر تلاش می‌کند و خودش نیز در پی ثبت پاس‌گل‌های بیشتر است.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.
کارشناس گردشگری استان کرمانشاه می‌گوید: طاق بستان از لحاظ ارزش هنری، معماری و تاریخی جزو آثار برجسته ایران و نزدیک به دو دهه است که پرونده آن برای ثبت جهانی یونسکو در جریان است. متاسفانه در این بازه زمانی باتمام تلاش ها، توفیقی حاصل نشده است.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری از تلاش برای فراهم کردن شرایط ثبت نام و برگزاری انتخابات این فدراسیون برای تعیین رئیس آینده خبر داد.
تیم ملی ایران تلاش می‌کند در این جام جهانی دو کلین‌شیت در مرحله گروهی ثبت کند.
درست در زمانی که فولاد خوزستان تمام تلاش خود را برای زدن گل تساوی به کار گرفته بود، اسیر یک ضدحمله شد.
مهاجم ملوان بعد از ثبت سومین گل این فصل خود مدعی است که ضمن تلاش برای موفقیت انزلی‌چی‌ها هدف خود را برای آقای گلی دنبال خواهد کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش برای پیگیری و ثبت کد رهگیری بر روی کالاها به منظور مباره با قاچاق خبر داد و گفت: تولید خودروی ناقص به صفر رسیده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند پنجمین کلین‌شیت متوالی خود در لیگ بیست و دوم را ثبت کند و رکوردی منحصر به فرد به جا بگذارد.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
دروازه‌بان استقلال برای ثبت اولین کلین‌شیت فصل همه تلاش خود را به کار گرفته است.
علی رغم تلاش فراوان، قرارداد ژول کُنده، مدافع جدید بارسا، ثبت نشد و او بازی امشب برابر رئال سوسیداد را نیز از دست خواهد داد.
مسجد جامع عباسی که از آن با عنوان مسجد امام نیز یاد می‌کنند، شاهکار معماری، کاشی‌کاری و نجاری قرن یازدهم هجری است که بسیاری این اثر را چکیده یک‌هزار سال تلاش هنری برای مسجدسازی در ایران می‌دانند. مسجد امام اصفهان، ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به‌شماره ۱۰۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و همراه با میدان نقش‌جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
اللهیار صیادمنش همچنان در تلاش برای ثبت اولین گل خود در فصل جدید چمپیونشیپ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ