وحید هاشمیان مربی سابق تیم ملی ایران در تهران حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال در شرایطی صورت گرفت او یکی از گزینه‌های مربیگری در این تیم بود.
وحید طالب لو در تمرین امروز استقلال حضور یافت و با نکونام به صحبت پرداخت.
وحید امیری دقایقی پیش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.
حضور وحید امیری ،ربیع خواه، هادی ساعی، فرشاد احمدزاده،سیدصالحی، رضا مهاجری و علی پاکدامن و .. در حاشیه بازی خیریه
وحید قلیچ (زادهٔ ۲۵ آذر ۱۳۳۶ - تهران) دروازه‌بان پیشین پرسپولیس است. قلیچ در ۱۲ سال حضور خود در پرسپولیس در ۱۷۶ بازی به میدان رفته‌است. وی در بین دروازه‌بان‌ها بیشترین حضور را در باشگاه پرسپولیس داشته‌است.
حضور دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس در تمرین تیم رقیب و صحبت‌های غیرمنتظره او آتش خشم هواداران را شعله‌ور کرد، تا جایی که برخی از پیشکسوتان و هم تیمی‌های سابق وحید قلیچ نیز به انتقاد از رفتار او پرداختند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به شرح برنامه‌های خود برای حضور در تورنمنت برزیل و جام ملت‌های آسیا پرداخت.
جلیلی با بیان اینکه ما امروز درگیر جنگ فرهنگ و تمدن واقعی هستیم، تصریح کرد: وجود و ماهیت دفاع مقدس بدون بسیج نیرو‌ها و حضور گسترده، وسیع و دائمی مردم قابل تصور نبود و در جنگ فرهنگی نیز باید بتوانیم ساز و کار‌هایی برای حضور گسترده مردمی طراحی و اجرا کنیم. در حوزه سیاسی ما توانستیم نظامی را پایه ریزی کنیم که با همه نظام‌های موجود در دنیا فرق می‌کرد؛ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک مدل جدید را به جهان ارائه کرد و نهاد‌های مختلف مردم سالاری شکل گرفت.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی اسامی ۱۶ بازیکن نهایی به تورنمت تایلند را اعلام کرد
به تازگی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نشستی را با مهدی تاج برگزار کرد و در این نشست خواستار جذب یک مربی خارجی تمرین دهنده شده است.
سرمربی سابق تیم‌های ملی کرواسی و فنلاند یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی فوتسال ایران و حضور در کادر فنی وحید شمسایی است.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی و صحبت با ملی پوشان و کی روش دقایقی هم به صورت اختصاصی با وحید امیری صحبت کرد.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
وحید امیری با پشت سر گذاشتن مصدومیت و حضور در بازیهای پرسپولیس، آماده بازی در جام جهانی می‌شود.
بازگشت وحید امیری خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها بود اما به نظر می‌رسد او با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.
وحید امیری که به شکل ناراحت کننده‌ای پس از مصدومیت از ناحیه کمر در ورزشگاه فولادشهر از تمرینات پرسپولیس دور شده بود امروز سرانجام با کیت ورزشی در کاظمی حضور یافت.
اسکوچیچ به همراه دستیارانش به خصوص وحید هاشمیان روز گذشته با حضور در جایگاه VIP استایوم آزادی از نزدیک به تماشای دیدار استقلال – مس کرمان نشستند.
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار بین تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان شدند.
سخنگوی دستگاه قضائی خطاب به اشتری گفت: برادر من در دادگاه حضور یابید و اگر نکته‌ای دارید آنجا بگویید.
پس از گذشت سه ماه از جراحی، نشست و کمیسیونی را خواهیم داشت تا بدانیم روند درمانی را چگونه ادامه دهیم و شاهد حضور آقای امیری در رقابت‌های جام جهانی باشیم.
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت درمانی هافبک ملی پوش پرسپولیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ