تیم ملی جوانان ایران با برتری برابر ویتنام از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل جاری لیگ برتر امارات به پایان رسید و تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با کسب 33 امتیاز و عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
شاگردان فراز کمالوند با کسب سه امتیاز مقابل دریا بابل به صعود نزدیک‌تر شدند.
تیم فوتبال سایپا با شکست در هفته سی و یکم لیگ دسته اول، شانس خود برای صعود به عنوان تیم دوم را کاهش داد.
تیم ملی واترپلو ایران با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید این تیم به دنبال سه امتیاز دیدار با پیکان و صعود به رتبه‌های بالاتر در جدول است.
ویتنام در گروه B مسابقات جام ملت های جوانان آسیا با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های ایران و استرالیا هم سه امتیازی هستند.
منچستریونایتد در خانه لیدز به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-0 شکست داده و موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند.
خیبر بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شد و توانست در جدال خارج از خانه به یک برد ارزشمند دست یاید و همچنان شانس صعود را برای خود حفظ کند.
اینتر امشب به مصاف کرمونزه رفت و با پیروزی 2-1 سه امتیاز مهم به دست آورد و موقتا به رتبه دوم جدول سری آ صعود کرد.
تیم ملی فوتبال استرالیا که نخستین دیدار خود در جام بیست و دوم را واگذار کرده بود، با پیروزی برابر تونس به صعود امیدوار شد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
اینتر در روزی که ادین ژکو درخشان کار کرد و دو گل زد، توانست در زمین آتالانتا به سه امتیاز ارزشمند برسد.
شاگردان سیدمهدی رحمتی که دومین برد خود را ظرف سه هفته اخیر به دست آورده‌اند، با 12 امتیاز به رتبه نهم جدول صعود کرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت.
بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل مایورکا به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تیمش مقابل ویکتوریا پلژن کار ساده‌ای در پیش ندارد ولی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.
در آخرین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی میزبان پیکان تهران است.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
دورتموند با پیروزی 1-0 مقابل هوفنهایم در اولین دیدار هفته پنجم بوندسلیگا به صدر جدول صعود کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ