مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق مواد مخدر با تلاش مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد شناسایی و محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در ورودی این شهر توقیف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بررسی های بعمل آمده ۹۹ تقاطع غیر همسطح ناقص در شهر تهران وجود دارد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی کشور از پذیرش و تمکین ۹۹ درصدی افراد از تذکرات پلیس در مورد عفاف و حجاب خبر داد و گفت: کمتر از یک درصد آگاهانه و مهندسی شده نسبت به این تذکرات بی توجه هستند.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مفتخریم که بگوییم ۹۹ درصد اراضی ملی کشور حدنگاری شده است
بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۹۹ نفر خریدار اموال سرقتی طی سال جاری در استان بوشهر خبر داد.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: مالکیت ۹۹ درصد اراضی ملی این استان تثبیت شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از ۹۹ میلیارد تومان صدقه توسط شهروندان تهرانی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شد.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ۲۴۹ مورد بوستان در تهران برای جاگذاری مخازن آب اضطراری در نظر گرفته شده است که ۹۹ مورد آنها جاگذاری شده است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ میلیارد تومان برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۹ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف طرح مالیات بر سوادگری معطوف به فعالیت افرادی است که دست به دلالی کاذب می‌زنند و اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ مردم اصابت نمی‌کند.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: تاکنون ۹۹ درصد نانوایان یعنی حدود ۸۰ هزار نانوایی در سراسر کشور به کارتخوان‌های هوشمند مجهز شده‌اند.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: حفار مردان این شرکت در ساعات پایانی سال ۱۴۰۱ موفق به تکمیل نود و نهمین حلقه چاه نفت و گاز شدند.
شهردار تهران گفت: سال گذشته بودجه مصوب ۳۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که ۳۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن، معادل حدود ۹۹ درصد بودجه محقق شد.
شهردار تهران گفت: ۹۹درصد از منابع مالی شهرداری تهران در سال گذشته بدون فروش تراکم یا قرض محقق شد.
دربی ۹۹ با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
روسیه بعد از برگزاری همه‌پرسی، لوهانسک در منطقه شرقی دونباس در اوکراین را به خاک خود الحاق کرد. دولت‌های غربی و کی‌یف این اقدام روسیه را نقض قوانین بین‌المللی می‌خوانند.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۹۹ درصد واحدهای نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند که با اجرای فاز دیگر این طرح، هدررفت حوزه آرد و گندم به حداقل می‌رسد.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین اجتماعی از پوشش ۹۹ درصدی طرح نسخه الکترونیک در سراسر کشور خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون نسخه الکترونیک صادر می شود.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین اجتماعی از پوشش ۹۹ درصدی طرح نسخه الکترونیک در سراسر کشور خبر داد و گفت: روزانه یک میلیون نسخه الکترونیک تولید می شود.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان پوشاک گفت: ۹۹ درصد پوشاک وارداتی از طریق قاچاق وارد کشور شده و این شرایط هر روز بدتر می‌شود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۹۹ درصد اسناد دفاع مقدس فاقد طبقه‌بندی هستند و ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی‌ صدور مجوزهای لازم برای انتشار آن‌ها را دارد.
ساعت ۲۲ سیزدهم خرداد سال ۹۹ بود و خودروی سمند با نور چراغ هایش تاریکی جاده کاشمر به مشهد را می‌شکافت. راننده و برادرش که در زمینه خرید و فروش طلا فعالیت داشتند، پس از خرید و فروش مقداری طلا در کاشمر، در حالی به مشهد بازمی گشتند که بیش از ۳ کیلوگرم طلا را با خود حمل می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ