سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که رده‌بندی تیم‌های ملی جهان برای او اهمیتی ندارد و به هدف خودش می‌اندیشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه امروز به تمرینات پیش فصل پی اس جی اضافه شد در حالی که آینده او همچنان مبهم است.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید در سه هفته پیش رو قصد دارد تمدید قرارداد وینیسیوس، رودریگو، کاماوینگا و ادر ملیتائو را اعلام کند.
رئیس کمیته نظامی ناتو می‌گوید ارتش اوکراین تا قبل از پایان ضدحملات علیه روسیه، هیچ جنگنده‌ اف-16‌ای را دریافت نخواهد کرد.
سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با هدف کاهش سطح تنش‌های بین دو کشور انجام شد، اما از وقایع و نشانه‌های پس از آن چنین برمی‌آید که گویا این سفر چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.
این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال ۱۳۳۸ پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده ۲۴۷ سال قبل به استقلال رسیده است و ۶۴ طبعا از ۲۴۷ کمتر است.
سفر مسی به عربستان زلزله بزرگی در پاری‌سن‌ژرمن ایجاد کرد، اما حتی قبل از آن هم، باشگاه در آستانه فروپاشی بود و نیاز به یک جرقه داشت تا از هم بپاشد.
دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.
افزایش قیمت دلار موجب شده است تا بسیاری از شهروندانی که در سال‌های قبل به کشور‌هایی همچون امارات، ترکیه و ارمنستان سفر می‌کردند، امسال راهی مناطق توریستی و شمالی ایران شوند و حجم مسافران نوروزی در این مناطق نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
مازیار زارع سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی با استقلال، به انتقاد شدید از داور بازی پرداخت.
رئیس قوه قضائیه گفت: روند عفو‌ها را به گونه‌ای پیش ببرید که تا نیمه شعبان همه آن‌هایی که مشمول این عفو می‌شوند، تعیین تکلیف شده باشند.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود
سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.
پاری سن ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.
مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
ماموران با اطلاعات به‌دست‌آمده، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که دیروز در جریان تحقیقات متوجه شدند ماجرای این آدم‌ربایی، ساختگی بوده و دختر جوان از یک سال قبل از طریق اینستاگرام با پسری آشنا شده و قصد داشته با او ازدواج کند، اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند. همین باعث شده از خانه فرار کند و همراه پسر مورد علاقه‌ا‌ش با سفر به جزیره کیش دور از چشمان خانواده با هم ازدواج کنند.
فدراسیون بسکتبال قصد دارد به منظور تقویت کادر فنی تیم ملی بسکتبال یک مربی اسلوونیایی به خدمت بگیرد، این مربی تا پیش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی به این کادر اضافه می‌شود.
لوئیز سوارز که برای بازی با ایران در اتریش حضور دارد، تماشاگر شکست و حذف تیم باشگاهی خود بود.
سرمربی پرسپولیس برای سفر به اهواز و تقابل با نفت مسجدسلیمان نتوانست کاپیتان تیم را در اختیار داشته باشد.
هرساله قبل از ایام اربعین، کسانی که قصد سفر کربلا دارند منتظر نمایشگاه عرضه محصولات سفر هستند تا بتوانند مواردی که نیاز دارند را تهیه کنند.
بازیکن تیم فوتبال ملوان ابراز امیدواری کرد که آنها با حضور هواداران انزلی چی، موفق به شکست استقلال شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ