اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو استان اردبیل به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
آرسنال در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر در خانه میزبان ناتینگهام فارست بود و موفق شد با برتری 2-1 به کار خود پایان دهد.
تمرینات استقلال برای فصل جدید در روزهای پایانی هفته پیش رو شروع خواهد شد.
فاطمه سامورا، دبیرکل فیفا، اعلام کرد در پایان سال جاری میلادی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
برگزاری مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در بهار سال ۱۴۰۲، یک تفاوت مهم با سال گذشته دارد. براساس آئین‌نامه‌ای که در ابتدای کار جبهه اصلاحات به تصویب مجمع عمومی رسیده است، دوره فعالیت اعضای حقیقی جبهه دوره‌ای دوساله است و اولین دوره دوساله اعضای حقیقی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان ایران پیش از نوروز سال جاری به پایان رسیده است و باید فرآیند انتخاب اعضای حقیقی برای دوره جدید صورت بگیرد تا سپس سایر موضوعات انجام شود.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال، سقوط تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ دسته اول قطعی شد.
فصل جاری لیگ برتر امارات به پایان رسید و تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با کسب 33 امتیاز و عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
3 بدمینتون باز کشورمان در اولین روز مسابقات قهرمانی 2023 آسیا با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
بازار سهام در سال ۱۴۰۱ با عرضه اولیه سهام ۱۹ شرکت به کار خود پایان داد. ارزش بازاری سهام فغدیر در انتهای سال به ۲۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید که می‌توان این عرضه را بزرگترین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۱ و دومین عرضه اولیه بزرگ سهامی سال دانست.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
کاروان اعزامی ناشنوایان ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب ۳۷ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
کاروان اعزامی ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با کسب 37 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
وقتی قزاق‌های عین‌الدوله برای دستگیری شیخ‌محمد واعظ اصفهانی، روحانی مشروطه‌خواه، به امامزاده یحیی می‌روند طلبه‌های مدرسه معمارباشی مانع این کار می‌شوند. درگیری که زیاد می‌شود سیدعبدالحمید، طلبه جوان، تیر می‌خورد و به شهادت می‌رسد. شهادت این طلبه نقطه آغاز حرکتی می‌شود که پایان آن پیروزی جنبش آزادیخواهانه مردم و آغاز دوره جدید در تاریخ سیاسی ایران است.
یک استاد اقتصاد دانشگاه بر این باور است، با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم، زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
یک استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است با توجه به افزایش قیمت گاز و وابستگی بالای تولید متانول به رانت خوراک ارزان، باید در روند تولید متانول در کشورمان تجدیدنظر کنیم. زیرا این موضوع منطقی نیست که گاز به عنوان خوراک در پتروشیمی‌ها برای تولید متانول به کار گرفته شود و در نهایت ماده‌ی تولید شده را با قیمت پایین تری نسبت به خوراک اولیه در بازار‌های جهانی بفروشیم.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: ۲۰ درصد ساختمان‌های اطراف حرم رضوی به عبارتی حدود هزار و ۵۰۰ ساختمان پایانکار ندارند و بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساختمان پروانه دارند، اما ایمنی لازم را ندارند.
کرمی در مجموع نیز با رکورد 386 کیلوگرم چهارم شد و با کسب همان مدال نقره یکضرب به کار خود پایان داد. او در دوضرب هفتم شد
نمایندگان ایران در اولین دوره جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان با کسب ۲۱ مدال به کار خود پایان دادند.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.
معاون اول رییس‌جمهور با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای احیای واحدهای اقتصادی در ۱۴۰۱ گفت: بازار سرمایه باید یکی از امن‌ترین بخش‌ها برای سرمایه‌گذاری در کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ