ایوال توسط علی صبور سرآشپز سابق "سفره" بهترین رستوران ایرانی در بروکلین (اگر نگوییم در کل نیویورک) افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یک کاربر عکسی از غذای خود در یک رستوران منتشر کرد که با واکنش‌های جالبی در فضای مجازی رو به رو شد.
چند سال پیش، یک خرس ماده به چادر کوهنوردان نزدیک شد و اشتباه بزرگ آنجا شکل گرفت کوهنوردان به این خرس غذا دادند و باعث شد عادت بدی را بگیرد او حالا توله های خود را برای غذا گرفتن با خود میاورد.
زیستگاه جانوران مخوف استرالیایی متفاوت است. بعضی از آن‌ها در دریا و عده‌ای دیگر در خشکی زندگی می‌کنند. اکثر این موجودات از خصوصیات مرگبار خود برای صید غذا استفاده می‌کنند؛ طعمه‌ای که می‌تواند یک جانور دیگر یا حتی یک انسان باشد!
این ویدئو که در روستاهای پاکستان ضبط شده است، نحوه کباب کردن 4 ساعته یک بوفالوی بزرگ 200 کیلوگرمی در یک تنور را به تصویر می کشد.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
ماده مخدری که از ترکیب ماده غذایی مورد استفاده حیوانات و هرویین تشکیل شده به آن زامبی میگویند. مقامات ایالت فیلادلفیا اعلام کردند این ماده علاوه بر تاثیرات روانی، می‌تواند به عفونت شدید خونی و قطع عضو منجر شود. منبع: صداوسیما
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
تصویری که ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از وعده غذایی‌اش منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
تصویری که ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از وعده غذایی‌اش منتشر کرد واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
در این تصاویر که بسیار واقعی به نظر میرسد کریستیانو رونالدو و دیوید بکام پیشبند پوشیده و مشغول سرو و آماده سازی غذا هستند. ویل اسمیت مشغول کوبیدن ادویه است. کیانو ریوز و تام کروز و دیگر سلبریتی‌ها نیز به خوبی در این محیط قرار گرفته اند.
مربی آریا می‌گوید او پیش از آنکه اشتهای سیری ناپذیری برای غذا خوردن پیدا کند، ۸۵ کیلوگرم بود. او حالا بدون از دست دادن روحیه اش کماکان در حال کاهش وزن است، امری که در میان افراد بزرگسال کمتر دیده می‌شود. آریا حالا به نمادی از امید بدل شده است. او برای کاهش وزن خود از ترکیبی از یک برنامه ورزشی سختگیرانه به همراه یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت پزشکی کمک گرفته است.
نیویورک تایمز، رسانه معتبر آمریکایی در مطلبی به معرفی غذای محبوب گیلانی‌ها پرداخته است.
کرم‌های Polycirus به‌دلیل شاخک‌هایی که از دهانشان بیرون آمده، به این صورت نامگذاری شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد رسوبات رودخانه را برای پیداکردن غذا کنکاش کنند.
یک مرد ناشناس در کره شمالی گفت: من را عصبانی می‌کند که زندگی ما بسیار سخت است؛ و کیم جو آئه که خوب غذا می‌خورد و خوب زندگی می‌کند، همیشه با لباس‌های شیک در تلویزیون حضور دارد.
نهنگ‌ها غذای خود را با وارد کردن حجم زیادی از آب به دهان کسب می‌کنند. پس از ورود آب، زبان عظیم نهنگ آن را از طریق صفحات بالن که روی هم قرار گرفته اند خارج می‌کند و کریل‌ها در پشت آن‌ها باقی مانده تا بلعیده شوند.
قطعا پخت غذا و آشپزخانه نخستین مواردی نیستند که در رابطه با یک زیردریایی نظامی در ذهن مخاطب شکل می گیرد!
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند.
خلیل عواوده در ویدئویی که وضعیت وخیم جسمانی او را نشان می دهد، تأکید کرد: ما صاحبان حق هستیم و آرمان فلسطین عادلانه است.
زادگاه قابلی پلو شمال کشور افغانستان و شهر مزارشریف است، این غذای سنتی با برنج، گوشت، پیاز، روغن، هویج، کشمش، زیره و ادویه ساخته می‌شود.
اسکات اُوِرلَند گفت: «وقتی آن جسم بنفش را دیدم، ابتدا فکر می‌کردم بخشی از تزئینات غذاست و احتمال دادم کار سرآشپز باشد! شبیه یک مهره یا یک تکه آبنبات بود. آنقدر رنگ منحصربه‌فردی داشت که نه من و نه همسرم احتمال نمی‌دادیم چنین رنگی در میان مروارید‌ها وجود داشته باشد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ