سرمربی تیم فوتبال ون پارس معتقد است که از نظر فنی اختلاف زیادی میان تیمش و سایپا وجود داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد...
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روایتی از جلسه با دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم قبل از فسخ قراردادش داشت.
آندری کراماریچ در آستانه بازی با هلند گفت، سخت‌ترین بازی ممکن را در پیش دارند اما برای بردن جام، باید سخت‌ترین تیم‌ها را شکست داد. او از مودریچ نیز تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر همه بچه‌های تیم ملی به دوپینگ آلوده شده باشند احتمال دارد افرادی در غذایشان چیزی ریخته باشند.
حجت الاسلام فلاحی گفت: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست و حتی بچه‌های مذهبی و انقلابی از این وضعیت خسته شده‌اند.
مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: ما با قدرت پشت فدراسیون هستیم، تیم‌های خود را حفظ کرده و اضافه هم می‌کنیم.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بچه‌هایی که در اردو هستند و آنهایی در تیم ملی حضور دارند در تمام مسابقات هدفشان خوشحال کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم ایران است.
گلر پرسپولیسی‌ها می‌گوید قبل از بازی با ون‌پارس به بازیکنان هشدار داده است که حریف را دست کم نگیرند.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر بچه‌های فوتبال ما غرور و غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، قطعا پیروز می‌شوند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
جان هردمن، سرمربی کانادا، می‌گوید بعد از شکست 1-0 مقابل بلژیک به بازیکنانش گفته ناراحت نباشند چرا که در بازی بعدی دمار از روزگار کرواسی درخواهند آورد.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
امام جمعه شیراز گفت: این جوان ایرانی است که ایران را قوی و قدرتمند می‌کند و رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند قدرت ایران به این جوانان است به این‌ها افتخار می‌کنیم و امروز علی‌رغم ترور‌ها و دشمنی‌های اسرائیل این فناوری بومی کشور ما شده و آنقدر جوان کارآمد و فهیم و توانمند داریم که نمی‌توانند با ترور هم به جایی برسند.
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟ می‌دانید فلسفه این نام‌گذاری را؟ چطور دانش‌آموزان سال ۵۷ می‌فهمیدند، اما سال ۱۴۰۱ نمی‌فهمند؟ یعنی نظام تربیتی شاه آدم فهمیده پرورش می‌داد و ما...؟
سردار تنگسیری گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
بعد از مصاحبه جنجالی فرانچسکو توتی درباره همسرش، ایلاری توتی از طریق وکیل خود به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت برای محافظت از فرزندانش هر کاری خواهد کرد.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: بچه‌های ما بازی‌های بسیار قدرتمندانه‌ای در مسابقات نوجوانان جهان داشتند و توانمندی و استعدادهای خود را نشان دادند.
عباس عبدی گفت: حداقل انتظاری که وجود داشت این بود که بعد از یکدست شدن حکومت، این تنش ها در حکومت نباشد. چون هنگامی که این تنش ها نباشد، یک گام بزرگ رو به جلو است. ولی اکنون روشن شده که خودشان هم نمی‌توانند به این ماجرا پایان ببخشند، و این بچه‌ای را که دنیا آورده بزرگ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ