محمدرضا شاکری و هومن بهزادپور در جام رومن دیمیتریف فینالیست شدند و چهار نماینده ایران نیز به گروه شانس مجدد راه پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا شاکری و علیرضا رضایی کشتی‌گیران تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی به مدال طلا و نقره رسیدند.
محمدرضا شاکری نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در یک مبارزه سخت مقابل حریف آمریکایی به برتری رسید و صاحب مدال طلای جوانان جهان شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست با توضیحاتی درباره جذب نیروی محیط‌بان و قاچاق حیات وحش از کشف 5400 سلاح جنگی و شکاری در عرصه محیط زیست در سال گذشته خبر داد.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
ستاره جوان گل‌گهر طی این فصل نمایشی درخشان مقابل استقلال و‌ پرسپوليس به جا گذاشته است.
در دیدار رفت لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری در اوج آمادگی در همان هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی شدید و طولانی مدت مواجه شد.
دو ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر بلافاصله پس از جدایی از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شدند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
سرهنگ شاکری گفت: با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری، مشخص شد گرداننده صفحه مذکور، ساکن شهرستان فاروج بوده و به‌صورت زنده، زمینه انحراف تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را فراهم نموده بود؛ لذا باتوجه‌به حساسیت موضوع، شناسایی مالک صفحه مجرمانه، در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
مهاجم تاثیرگذار سیرجانی‌ها گرچه دوباره به ترکیب اصلی بازگشته، اما همچنان منتظر خودنمایی برای گل‌گهر است.
عباس شاکری، رییس سابق دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه در نشستی که در فرهنگستان علوم برگزار شده بود گفته است؛ ۸۵ درصد از نقدینگی مربوط به سپرده‌های پس‌انداز مدت‌دار است و ۷۴ درصد از این سپرده‌ها مربوط به یک درصد از سپرده‌گذاران می‌شود. البته پیش از این ادعا و در سال ۱۳۹۵ نیز غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که ۸۰ درصد سپرده‌های بانکی متعلق به ۲ درصد است، این اظهارنظر هم هیچ‌گاه از سوی مقامات بانک مرکزی شفاف‌سازی نشد و پاسخی هم به آن داده نشد.
گل‌گهر در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه برابر آنتالیا اسپور به پیروزی دست یافت.
مجید شاکری با بیان اینکه مهم‌ترین عامل فعلی جهش نرخ ارز مربوط به بستن حساب‌ها در انتهای سال میلادی و برگزاری جام جهانی است، عنوان کرد: اگر هم کمبودی داشته باشیم در درهم امارات است.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد شاهد سه گل شده بودیم.
یونس شاکری پس از مدت‌ها به ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر بازگشت و نمایش قابل توجهی ارائه کرد.
یونس شاکری روز گذشته در مصاف با پیکان پس از مدت‌ها در ترکیب گل‌گهر قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
شاکری درباره آخرین وضعیت دو نوزاد رها شده و محل نگهداریشان متذکر شد: با توجه به معلولیت نوزاد رها شده در مقابل درب شیرخوارگاه آمنه، این نوزاد به شیرخوارگاه "رفیده" و نوزاد بعدی به شیرخوراگاه آمنه انتقال داده شد.
موسوی که به شدت از شرایط موجود در اردو، امکانات فدراسیون و پاداش‌هایی که پس از لیگ ملت‌ها به بازیکنان تعلق گرفته بود، شکایت داشت، اعلام کرد در جام واگنر و مسابقات قهرمانی جهان برای تیم ملی والیبال بازی نخواهد کرد.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
مهندسان دانشگاه MIT به تازگی یک برچسب طراحی کرده اند که قادر است تصاویر و ویدئو‌های زنده از اندام‌های داخلی و بافت‌های بدن انسان ایجاد کند. این برچسب که به اندازه یک تمبر است، با چسبیدن به پوست انسان می‌تواند به مدت ۴۸ ساعت سونوگرافی مداوم از اندام‌های داخلی ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ