شاکری درباره آخرین وضعیت دو نوزاد رها شده و محل نگهداریشان متذکر شد: با توجه به معلولیت نوزاد رها شده در مقابل درب شیرخوارگاه آمنه، این نوزاد به شیرخوارگاه "رفیده" و نوزاد بعدی به شیرخوراگاه آمنه انتقال داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
مدیرکل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم گفت:در نظام رتبه بندی وب آو ساینس یک رتبه علمی سقوط کردیم که یکی ازعلت های آن وجود تحریم ها و عدم چاپ مقالات ایران در برهی نشریه هاست.
مدت زمان دوری دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از میادین مشخص شد.
مرکز ملی تبادل اطلاعات، آخرین وضعیت گذرگاه خدمات دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت را منتشر کرد.
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.
کرج- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،آخرین وضعیت پاکسازی و بازگشایی تونل شماره ۲ جاده چالوس را تشریح کرد.
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
بخشدار مرزن آباد شهرستان چالوس گفت: با تلاش مجموعه عوامل راهداری و بسیج تجهیزات مربوط در ۲۴ ساعت گذشته ۲ پل موقت که در طغیان رودخانه آسیب دیده بود، ترمیم و راه ارتباطی ۱۵ روستای منطقه برقرار شده است.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور؛۲ محور اصلی و ۳ محور فرعی مسدود است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: ۱۰ نفر در پرونده از کاربری که پشت موشک نشسته است تا فرماندهان رده بالاتر متهم هستند، یک الی ۲ نفر متهم ردیف اول، متهم به قتل غیرعمد و لغو دستور هستند، زیرا به آیین‌نامه‌ها و ضوابط دستوراتی که به آن‌ها داده شده بود، عمل نکرده‌اند. پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۵.۳ درصد افزایش تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
وی درخصوص تغذیه توله‌ها توضیح داد: ۲ وعده در روز غذا می‌خورند و در هر وعده بین ۲۵ تا ۳۰ گرم غذا دریافت می‌کنند. غذای آن‌ها ترکیبی از گوشت قرمز و سفید و شیری است که با صلاح‌دید تیم تیمار توله‌ها به آن‌ها داده می‌شود.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو در ۲ خودروساز بزرگ کشور پرداخت و گفت: تولید خودرو کامل این شرکت‌ها نسبت به سال گذشته ۳۸۰ درصد رشد داشته است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین وضعیت محموله توقیف شده ۲ فروند کشتی تانکر Delta Poseidon و Prudent Warrior، و خدمه آنها توضیحاتی ارائه کرد.
انزلی - ورزشگاه تختی انزلی در حالی در دست بازسازی است که ۲ روز تا نخستین میزبانی ملوانان در لیگ برتر باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ