سرهنگ شاکری گفت: با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری، مشخص شد گرداننده صفحه مذکور، ساکن شهرستان فاروج بوده و به‌صورت زنده، زمینه انحراف تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را فراهم نموده بود؛ لذا باتوجه‌به حساسیت موضوع، شناسایی مالک صفحه مجرمانه، در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرهانی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و درگیری در محله ۱۳ آبان شهرری، موضوع سریعاً بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.
رشت -رئیس پلیس فتای استان از دستگیری کلاهبرداری که اقدام به راه‌اندازی صفحات غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد خبر داد.
حجت کریمی، سرپرست سابق استقلال با انتشار پیامی معنادار در صفحه اینستاگرام خود بار دیگر حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی کشور را عامل شرایط نامطلوب استقلال معرفی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: از چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که یک راننده قلاده سگ را به ماشین بسته و می‌کشد و با وجود خونریزی سگ، راننده به این کار ادامه می‌دهد.
دستور تخلیه برای ساکنان و مشاغل اطراف آتش سوزی مخزن نفت ناشی از رعد و برق که روز شنبه موجب انتشار ستونی از دود بر فراز دریاچه چارلز، لوئیزیانا شد، همچنان پابرجاست.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.
وزارت دفاع حکومت طالبان افغانستان در صفحه توئیتر رسمی خود با انتشار بیانیه‌ای در توضیح رویداد مرزی روز گذشته، مدعی شد که طرف ایرانی عامل شروع درگیری مرزی دیروز بین دو کشور بوده است.
مدیر عامل فولادمبارکه با انتشار پیامی، اعلام کرد که قهرمانی برای آنها، تلاشی بوده که بازیکنان درون زمین به نمایش گذاشته اند.
کریستیانو رونالدو که عامل اصلی اخراج سرمربی‌اش بوده، با انتشار پستی به کنار گذاشته شدن رودی گارسیا واکنش نشان داده است.
رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رئیس‌جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.
شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.
مدیرعامل خبرگزاری دولت (ایرنا)، اشتباه این خبرگزاری در ارائه آمار مربوط به جهش سرمایه گذاری در دولت رئیسی را پذیرفت.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.
مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.
وبسایت شبکه الجزیره با انتشار گزارشی به تشریح ۱۰ نکته درباره عامل حمله به «سلمان رشدی» پرداخت.
وبسایت شبکه الجزیره با انتشار گزارشی به تشریح ۱۰ نکته درباره عامل حمله به «سلمان رشدی» پرداخت.
پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای استعمال مواد مخدر به کودکان در فضای مجازی کرده بود خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت
سهامدارانی که قصد خرید سهام سرخابی‌ها را دارند با کارگزاران خود تماس بگیرند و اگر کد سهامداری ندارند آن را دریافت کنند. حداکثر سهامی که به حقوق سهامدار تعلق می‌گیرد ۳۰۰ هزار تومان است.
با شروع سال ۱۴۰۱ بورس وضعیت خوبی به خود گرفت و در یک هفته ابتدایی معاملات به اندازه سال ۱۴۰۰ رشد کرد. به گفته کارشناسان احتمالا هفته جاری بازار سرمایه سبزپوش باقی بماند.
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ