محمدرضا اخباری به دلیل مصدومیت در بازی با مس رفسنجان حضور نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته آخر تیر‌ماه پرحادثه و پرخبر بود. اخباری که البته به سیاق ماه‌های گذشته بیشتر حول موضوعات فرهنگی از‌جمله نحوه پوشش زنان و به عبارتی مسئله حجاب در جامعه بود؛ از صدور برخی احکام عجیب در مورد نقض قانون حجاب گرفته تا روز گذشته که پلیس پایتخت به صورت رسمی از آغاز به کار گسترده گشت ارشاد در خیابان‌ها خبر داد؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش‌های زیادی همراه شد
رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: در یکی، دو سال اخیر به موضوع اشتغال خیلی بها بدهیم و همین توجه به اشتغال سبب شده که در دو، سه سال اخیر نرخ بازگشت مجدد به زندان کاهش پیدا کند.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با تراکتور در حالی اعلام شد که محمد عمری بار دیگر به جمع ۱۱بازیکن اصلی بازگشت. در تراکتور هم محمدرضا اخباری دروازه بان این تیم غایب است.
انتشار اخباری مبنی بر جدایی رامین رضائیان در برخی رسانه‌ها واکنش باشگاه سپاهان را در پی داشته است.
انتشار اخباری مبنی بر جدایی رامین رضائیان در برخی رسانه‌ها واکنش باشگاه سپاهان را در پی داشته است.
یکی از اخبار حاشیه‌ای جدید حول و حوش باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد سنگین یک باشگاه قطری به مرتضی پورعلی گنجی بوده است.
طبق اخبار اخیر رسانه های اسپانیایی، پسر کریستیانو رونالدو احتمالا به آکادمی رئال مادرید باز می گردد.
باشگاه رئال مادرید با انتشار اخباری مبنی بر بازگشت کریم بنزما به مسابقات جام جهانی بسیار نگران شده است.
پس از شکست روز گذشته آرزانتین مقابل عربستان، بار دیگر قرارداد مسی با وزارت گردشگری عربستان به صدر اخبار بازگشت.
دروازه‌بان تراکتور بعد از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی، به اردوی تیم باشگاهی خود ملحق شده است.
در ادامه اخبار و حواشی این روزهای توئیتر و به دنبال اخراج گسترده کارکنان، این پلتفرم در اقدامی عجیب برای بازگشت به کار کارمندان اخراجی فراخوان داده است.
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
محمدرضا اخباری که تیمش با یک گل از سپاهان در خانه این تیم عقب بود، روی یک خروج از محوطه جریمه و استفاده از دست با کارت قرمز زاهدی فر جریمه شد.
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
تراکتور در دیداری خارج از خانه و حساس موفق شد پرسپولیس را با گل محمد عباس‌زاده شکست دهد.
علی کریمی به اخبار بازگشت کی‌روش واکنش نشان داد.
اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت خسرو حیدری در کادرفنی استقلال این روزها داغ شده است.
اساتیدی، چون محمد فاضلی، بیژن عبدالکریمی، تقی آزاد ارمکی، صادق زیباکلام و... ازجمله مهم‌ترین نام‌هایی بودند که از فضای دانشگاهی کشور خارج شدند. بعد از اساتید، اما این روز‌ها اخباری درخصوص بازگشت رویکرد «دانشجویان ستاره‌دار» برای جلوگیری از ثبت‌نام دانشجویان منتقد به گوش می‌رسد.
موضوع واردات گاز از روسیه و ترانزیت یا سوآپ آن بار دیگر به سرتیتر اخبار بازگشته است؛ موضوعی که با وجود برخی مخالفت‌ها، برخی کارشناسان معتقدند می‌تواند ظرفیتی بالقوه برای اقتصاد کشور باشد.
در روز‌های اخیر نیز اخباری درباره افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شد و گفته می‌شود که مدیران باشگاه در حال پیش بردن مذاکرات با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه را برای بازگشت قایدی فراهم کنند.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ