اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستار خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای نسبت به شایعات ایجاد شده درباره دریافت سکه و خودروی 206 توسط برخی مسئولان واکنش نشان داد.
اگر وظیفه‌تان نیست پس غلط می‌کنید که به جای انجام وظایفی که بابت آن‌ها از هزار و یک‌جور رانت بهره‌مند هستید به امور دیگر می‌پردازید و بعد منتش را سر مردم می‌گذارید. وظایف تمام شورا‌های شهر‌ها مشخص است، به‌خاطر همین وظایفی که قسمت اعظم آن‌ها را انجام نمی‌دهند، هم دستمزد بالا می‌گیرند و هم از انواع رانت‌های اطلاعاتی، رانت روابط و رانت قدرت استفاده می‌کنند
واکنش تند وینیسیوس و آنچلوتی به شعار میمون در والنسیا
سعیدی: از یک طرف می‌گویند منابع فروش نفت افزایش پیدا کرده از سوی دیگر با طرح فروش بخشی از ایران، دل مردم را خالی می‌کنند
حساسیت شدیدی در نشست خبری نساجی - پیکان بروز کرد، وقتی که یک خبرنگار خواست از مجتبی حسینی سئوال عجیبی بپرسد.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
روزنامه ایران: انفعال و فاقد تحلیل بودن در مواجهه با دستاورد‌های سیاست همسایگی دولت، بخش جدی‌ای از اصلاح‌طلبان را به پریشان‌گویی واداشته است.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
مدافع ترکیه‌ای لسترسیتی واکنش تندی را به اتفاقات پیرامون زلزله کشورش نشان داد.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
موضع خبرنگار صدا و سیما نه کسی را قانع می‌کند نه سودی به حال حاکمیت دارد، فقط نفرت را زیاد می‌کند.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان پیش‌بینی کرد، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ نمایش خوبی داشته باشد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
مربی تیم فوتبال پیکان برای دادن پاسخ صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
میرشاد ماجدی روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر رئیس فدراسیون شود، از علی کریمی استفاده خواهد کرد.
کیهان نوشت: نه خود او بیانیه را نوشته و نه حتی آن را خوانده، چراکه ذهن و عقل یک فسیل سیاسی در این سنِ فرتوتگی دیگر به او اجازه نوشتن و خواندن چنین بیانیه‌های شاذی را نمی‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ