کریس ساتن، مهاجم سابق انگلیسی، معتقد است که درگیری گرانیت ژاکا با ترنت الکساندر آرنولد، باعث بازگشت لیورپول در دیدار روز گذشته مقابل آرسنال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو در بازی النصر و الهلال در دربی ریاض برای تیمش گلزنی کرد تا امیدهای النصر برای پیروزی را زنده نگه دارد.
کریس ساتن معتقد است که اگر لیورپول به اندازه فصل قبل افت کند، یورگن کلوپ سرمربی این تیم باید کنار برود.
بازی دوستانه النصر و پی اس جی در دیداری که بهترین بخت آن را رونالدو خلق کرد، گلی در پی نداشت.
کریستیانو رونالدو حالا به تنهایی پردرآمدترین ورزشکار دنیاست و رکورد جدیدی در گینس به نام خود ثبت کرد.
رئیس مجلس با محکوم کردن بی احترامی و جسارت دولت و پلیس سوئد در فراهم ساختن زمینه اهانت به ساحت مقدس ⁧قرآن کریم تاکید کرد: مسلمانان جهان پاسخگوی این اهانت‌های منزجرکننده خواهند بود.
تیم فوتبال النصر در اردوی پیش‌فصل راهی ژاپن خواهد شد.
تیم فوتبال النصر در اردوی پیش‌فصل راهی ژاپن خواهد شد.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
با حذف النصر از رقابت های جام حذفی عربستان، اکنون این تیم شرایط بسیار سختی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، از عملکرد کپا آریسابالاگا در دیدار برابر رئال مادرید به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که این تیم در این بازی خوش شانس بود.
رئیس باشگاه پورتو معتقد است که این تیم باید با نتیجه بهتری بنفیکا را شکست می‌داد.
کریس ساتون، مهاجم سابق چلسی، معتقد است برونو فرناندز یکی از بدترین نمایش‌های ممکن را برابر لیورپول ارائه کرده است.
کریم عبدالجبار قصد دارد با حضور در سالن رکوردشکنی بزرگ لبران جیمز را از نزدیک ببیند.
کریس رونالدو که به تازگی به النصر عربستان پیوسته، به همراه خانواده اش در شهر ریاض سکونت دارد و در یکی از مجلل ترین خانه های این شهر ساکن شده است.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
کریم بنزما سرانجام پس از 14 سال به عنوان یک شهروند ساکن مادرید ثبت نام کرد.
کریس ساتن ستاره سابق چلسی نتیجه دقیق بازی آلمان و ژاپن را پیش بینی کرده بود.
کریس ساتون، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که هری مگوایر ممکنه است به پاشنه آشیل انگلیس برابر ایران تبدیل شود.
کریم بنزما که قرار بود امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شود، بازهم در سالن بدنسازی و به صورت انفرادی کار کرد تا احتمال غیبتش در بازی برابر کادیز قوت بگیرد.
نشریه سان نوشت که تابستان آینده رئال مادرید به دنبال جذب یک مهاجم برای جانشینی کریم بنزما است.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
مأموران در تحقیقات اولیه پی بردند، ضارب پسر جوانی به نام کریم ساکن یکی از روستا‌های اطراف تهران بوده که به سحر علاقه‌مند شده و پس از شنیدن جواب منفی از سوی زن جوان، وی را به قتل رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ