رائفی‌پور می گوید: این مسمومیت‌ها چه خیر و سودی برای جمهوری اسلامی دارد؟ شک نکنید امضای کار اسراییل و انگلیس است با عاملیت مجاهدین.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
رائفی‌پور گفت: با توجه به اینکه من نسبت به حدود ۸۸ هزار زائری که به مراسم حج رفته بودند، یک چهره شناخته شده‌ای هستم، این اتفاق (ممنوع الخروجی از عربستان) در واقع یک عَلَم و پرچمی بود که باید حل می‌شد. اگر قرار باشد مطلبی را به صحبت‌های گذشته من ارتباط دهند، پس هیچ مداح و سخنران دیگری نباید به آنجا برود و تقریبا کسی را در ایران نداریم که منتقد آن‌ها نبوده باشد.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
اولین صحبت‌های علی اکبر رائفی‌پور در فرودگاه امام بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان را ببینید.
امروز فایل صوتی از علی اکبر رائفی‌پور منتشر شده که در باره حواشی سفرش به عربستان سعودی توضیحاتی داده است.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
کلیپی از علی اکبر رائفی‌پور این روزها سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
رائفی‌پور با اشاره به انتقادات اخیر حوزوی‌ها و هیاتی‌ها از خودش گفت: «من اشتباه هم دارم ولی توجه کنید که این زمین، زمین بازی اسرائیل و انگلیس است. همه این حملات هم پس از ماجرای اعدام جاسوس اکبری شروع شد. ما مطالبه کردیم که جاسوسان را مبادله نکنید، اعدام کنید!»
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
ویدئویی از واکنش علی‌اکبر رائفی‌پور به پست‌های علی کریمی و پرویز پرستویی را مشاهده کنید.
رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ