به احتمال زیاد خوان کوادرادو در فصل آینده با رونالدو هم‌تیمی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماره هشت جدید میلان جاه طلبی بالایی دارد و گفت که قرار است با باشگاه جدیدش برنده همه جام ها شود. او انتقال کریستین پولیشیچ به میلان را نیز تایید کرد.
دیدیه دشان معتقد است کیلیان امباپا با جاه طلبی فوق العاده اش به زودی فاتح توپ طلا خواهد شد.
ژولیوس سزار، دولتمرد و ژنرال نظامی رومی بود که در سال ۱۰۰ قبل‌ازمیلاد متولد و در ۱۵ مارس سال ۴۴ قبل‌ازمیلاد به قتل رسید. قدرت و محبوبیتِ روبه‌افزایش او در میان مردم روم، به همراه جاه‌طلبی بی‌نظیرش او را آماج حملات قرار داده بود.
شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
جاه طلبی عربستانی ها تنها مختص به بازیکنان نیست.
سرمربی مس شهربابک نمایش این فصل تیمش را هم با حضور در رده ششم به پایان رساند و این در حالی بود که آنها در مقطعی حتی مدعی صعود هم بودند.
آندرانیک تیموریان حالا در سمت جدید نیز باید مثل دوران بازی‌ کردنش باشد؛ جنگجو، دونده، پر تلاش و البته جاه‌طلب!
رئال مادرید برای پیروزی بر بارسا در نوکمپ به اندازه کافی تلاش نکرد. در این تیم کمبود جاه‌طلبی و عطش پیروزی مشهود بود.
تیم ملی جوانان عراق که پیش‌تر صعود خود به جام جهانی را قطعی کرده بود، امروز به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرد.
هم‌زمان با آغاز رسمی روند انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی ترکیه، رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید ائتلاف مخالفان او هیچ برنامه خاصی جز «جاه‌طلبی سیاسی، تقسیم جایگاه‌ها و غارت کشور» ندارند.
سران کشورهای آفریقایی اعلام کردند که این کشورها هنوز از زیربار تبعات استعمار غرب در این قاره رها نشده اند.
سرمربی پرسپولیس بعد از دو هفته فوق العاده اکنون در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در تبریز و برابر تراکتور باید تیمش را آماده کند.
نساجی در یک بازی پرماجرا در ضربات پنالتی توانست همچنان جاه‌طلبی خود را در این رقابت‌ها دنبال کند.
سای جمهوری و نخست‌وزیرها، جاه‌طلبی و میل به باقی‌ماندن در قدرت کار را به جایی می‌رساند که آن‌ها از واگذاری داوطلبانه قدرت سر باز می‌زنند.» کالینسون در تحلیل خود جاسیندا آردرن را به جرج واشنگتن تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «درست مانند امروز آردرن، جرج واشنگتن رییس‌جمهور ایالات متحده فهمید که در یک دموکراسی، سخت‌ترین کار به دست آوردن قدرت نیست بلکه دانستن زمان واگذاری آن است.»
پس از میزبانی جام خلیج فارس، عراقی‌ها قصد دارند جاه‌طلبی خود را با برگزاری مشترک جام ملتهای آسیا نشان دهند.
داستان یحیی و جاه‌طلبی مجریان جوان تلویزیون خبرساز شده است
باوجود بحران‌های مالی، باشگاه الاتحاد عربستان قرارداد جدیدی با ستاره مصری امضا کرد.
په په معتقد است پرتغال می تواند قهرمان جام جهانی شود و این هدف در ذهنیت بازیکنان وجود دارد.
مارتین برایتورت مهاجم سابق بلوگرانا و فعلی اسپانیول، از هدف قهرمانی دانمارک در قطر صحبت کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
گروسی گفت: تنها این موقع است که آژانس «خواهد توانست تضمین لازم و موثق بدهد که هر گونه فعالیت [هسته‌ای] در جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف صلح‌آمیز است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ