به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد شدید و در فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده به تناوب برای برخی نقاط از شمال‌غرب، سواحل شمال، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی، گاهی گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.
سه‌شنبه، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور و انتقال کاهش دما و هوای سرد به نیمه شرقی کشور و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها، نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه و در پی آن گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز (شنبه) در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور با وزش باد شدید همراه است.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان‌ماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ و روز پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی، برای برخی مناطق کشور از بعداز ظهر جمعه بارش باران همراه با وزش باد شدید را پیش بینی کرده است.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
سازمان هواشناسی، برای برخی مناطق کشور از بعداز ظهر جمعه بارش باران همراه با وزش باد شدید را پیش بینی کرده است.
براساس اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز (پنجشنبه ۲۱ مهر) در بعضی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌ پراکنده باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط کرمان، یزد، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ