ایرانسل با امضای یک قرارداد، برای دومین سال متوالی حامی رسمی پرسپولیس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.
ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
ششمین دوره لیگ اینترنت اشیای ایران، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در بهار و تابستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
در اولین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، ایرانسل موفق به دریافت جایزه «برند برتر ملی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات» شد.
دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین نشان ویژه «ستاره ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» را دریافت کرد.
دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد.
تیم پرسپولیس با مجموع ۶۶ امتیاز در سی هفته، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد. این، هشتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.
در پی افزایش سفرها در طول نوروز و برای تسهیل ارتباطات ایرانسلی‌ها در این ایام، تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های سرویس رومینگ ایرانسل، برای همه مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده است.
ایرانسل که سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ایران، «گزارش پایداری» کسب‌وکار را منتشر کرده بود، امسال نیز برای دومین سال متوالی، گزارش پایداری سالانه خود را منتشر کرد.
بیست‌ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران، به عنوان مهمترین رویداد هوافضایی در کشور، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
اولین همایش تحول دیجیتال شهرک‌های صنعتی، ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، توسط ایرانسل برگزار می‌شود.
اولین همایش تحول دیجیتال شهرک‌های صنعتی، ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، توسط ایرانسل برگزار می‌شود.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
ایرانسل برای دومین سال پیاپی، حامی ورزش هندبال ایران شد.
ایرانسل برای دومین سال پیاپی، حامی ورزش هندبال ایران شد.
ایرانسل در ادامه حمایت‌های گسترده  از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی، از تیم کشتی لیگ برتری «ستارگان ساری» برای دومین سال متوالی حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ