در حادثه انفجار ۳ نارنجک و تیراندازی متعاقب آن در دادگاه «شوچنگو» در کی‌یف، چند نفر مجروح شدند و ضارب نیز ۲ نفر را در اتاقی در این ساختمان گروگان گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
انفجار یک ترقه دست ساز میان هواداران استقلال، منجر به آسیب دیدگی شدید یکی از هواداران شد.
نارنجکی که در جایگاه هواداران استقلال ترکید و قربانی گرفت
در پی حمله مسلحانه عناصر تروریستی به نیروهای پلیس پاکستان در مناطق جنوبی این کشور، ۳ نظامی کشته شدند.
انفجار یک مین در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شهر الحسکه ۳ کودک سوری را به کام مرگ کشاند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از وقوع انفجار یک دستگاه خودرو سواری در محله عبدل آباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۱۴ رخ داد.
تبریز- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.
«یکی از سناریو‌هایی که در روز‌های اخیر جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای مهم منطقه خاورمیانه، در امر تحلیل رویداد‌های جاری اراضی اشغالی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده اند، شانس بالای وقوع یک ترور سیاسی پُر سر و صدا در اراضی اشغالی است. اتفاقی که همچون سال ۱۹۹۵ و ترور اسحاق رابین نخست وزیر سابق اسرائیل می‌تواند فصلی جدید را در چهارچوب مسائل کلان سیاسی و اجتماعی اراضی اشغالی آغاز کند».
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
سایر قدرت‌های خاورمیانه که به صورت اسمی با منافع ایالات متحده همسو هستند نیز تسلیحات کره شمالی را خریداری کرده اند. در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد که بازرگانان مصری ۳۰۰۰۰ نارنجک راکتی (یک سلاح موشکی است که راکت‌های مجهز به کلاهک انفجاری را پرتاب می‌کند) به پیونگ یانگ (کره شمالی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مخفی تسلیحات سبک در جهان است) به عنوان بخشی از یک معامله ۲۳ میلیون دلاری از طرف ارتش مصر سفارش داده اند.
منابع خبری از زخمی شدن چند نظامی صهیونیست درپی انفجار نارنجک در یک پایگاه هوایی خبر دادند.
بر اثر انفجار بمب در مرکز ولایت تخار در افغانستان، ۳ نفر زخمی شدند.
در پی وقوع انفجار در یک مجتمع مسکونی در منطقه ای در فرانسه، چند تن کشته و زخمی شدند.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
کمیته تحقیقاتی حادثه انفجار پل کریمه اعلام کرد دست‌کم ۳ نفر در این حادثه کشته شدند و به گفته مقامات روسیه، بخش ریلی این پل تا ساعاتی دیگر کار خود را از سر خواهد گرفت.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
انفجار یک دستگاه موتور سیکلت بمبگذاری شده در شمال غرب استان «الحسکه» سوریه، منجر به کشته شدن سه کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.
رسانه های افغانستان از وقوع ۳ انفجار پیاپی در پایتخت این کشور خبر می دهند.
به دلیل پرتاب اشیاء و ترقه به درون زمین مسابقه و به پای حامد لک، بازی فولاد و مس رفسنجان برای دقایقی توسط داور قطع شد!
بر اثر انفجار یک بمب در منطقه شهرک عرفانی دشت برچی واقع در شهر کابل پایتخت کشور افغانستان، ۳ نفر شهید و ۴ تَن زخمی شدند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.
بر اثر انفجار نارنجک دست‌ساز در پاسگاهی در کراچی پاکستان، ۲ مامور پلیس جان باخته و ۲ تَن دیگر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ