سعید مهری بازیکن تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری به شایعات هفته های اخیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پرسپولیس نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتور و برخورد با شجاع خلیل زاده واکنش نشان داد.
تلگرام اعلام کرد که این سرویس پیام‌رسان، استوری را به طور رسمی، برای همه کاربران عرضه می‌کند.
تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.
عدم حضور منتظر محمد در دیدار دوستانه برابر تیم دسته اولی و استوری برادر این بازیکن، ابهامات درخصوص بازیکن عراقی را افزایش داد.
استوری جنجالی معاون سابق استقلال علیه خطیر
سرمربی تیم ملی با انتشار یک استوری به تمجید از اهالی رسانه پرداخته است.
بازیکنان فولاد برای موفقیت در لیگ بیشت و سوم هم‌قسم شدند.
دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس بعد از مصدومیت و عمل جراحی یک استوری از خودش را با عصا و دور از تمرین پست کرد.
ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن، یک استوری معنادار را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
هافبک آبی‌پوشان تهرانی یک استوری مبهم در اینستاگرامش منتشر کرد.
مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون باز هم یادداشت جنجالی و مبهمی را در صفحه شخصی اش خطاب به برخی هنرمندان و افراد مشهور منتشر کرده است.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
تازه‌ترین خبری که در این بین مطرح شده این است که استقلالی‌ها ریکاردو سا پینتو پرتغالی را متهم به «دائم‌الخمری» کرده و او را گزینه دلال‌ها دانسته‌اند. این اظهاراتی است که حجت کریمی، پس از انتقاد ریکاردو سا پینتو، با انتشار یک استوری مطرح کرده است.
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.
همسر یورگن لوکادیا به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
انتشار یک استوری مبهم از سوی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.
بعد از قتل حسام، بررسی‌ها حکایت از آن داشت که حسام بار‌ها از سوی فرزندان علی تهدید به مرگ شده بود و آن‌ها گفته بودند اگر متهم به قتل پدرمان آزاد شود، او را خواهیم کشت.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه خطاب به سینا استوی متهم فراری و اخلالگر ارزی کشور گفت: لطفا بیا و خودت را معرفی کن.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی می‌گوید پورتو در بازی فردا استوریل به پیروزی نیاز مبرم دارد و روی مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ