جزئیات قرارداد برخی بازیکنان سپاهان از سوی مجری برنامه فوتبال برتر عنوان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ به صورت رسمی پیشنهادی را برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، ارسال کرده است.
چقدر زیباست جدایی با اخلاق حرفه‌ای همراه باشد. نباید اینطور باشد که برای ورود خوش آمد بگویند ولی پس از خروج جواب افراد را ندهند با بدترین شکل ممکن بدرقه کنند
منتظر محمد می گوید از اینکه در تیمی حضور دارد که دو بار قهرمان آسیا شده، خوشحال است.
از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند به اصطلاح زرنگ بازی درآورده و از لاینی دیگر وارد مسیر خروجی شوند، صادر شده است. البته رویکرد پلیس راهور همواره آموزش بوده و قصد ما جریمه کردن نیست، در همین راستا نیز چندین برابر این تعداد نیز با مخالفت پلیس برای خروج از بزرگراه مواجه شده و مجبور به ادامه مسیر و رعایت قانون شده‌اند.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
مار‌های زنگی زندگی اجتماعی پیچیده‌تری نسبت به آنچه تصور می‌کردیم، دارند. این پژوهش، بینش‌های جدیدی درباره الگو‌های رفتاری مار‌ها ارائه می‌کند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.
محمدحسین زرندی مدیر رسانه تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس به چند نکته مهم اشاره کرد.
محمدحسین زرندی مدیررسانه ای استقلال با اعتراض به تغییر مکان دیدار پرسپولیس، خواستار احترام به قانون شد.
اگرچه پیش‌بینی زلزله می‌تواند سبب معروف شدن فرد پیش‌بینی کننده شود، اما متخصصان معتقدند اساساً در مدلی که برخی محققان دست به پیش‌بینی میزنند روش‌های علمی مدنظر نیستند، آن‌ها می‌گویند این قبیل از پیش‌بینی‌ها یا برای یک منطقه وسیع است یا برای مناطقی که بسیار لرزه‌خیز هستند.
به روایت اسناد، «آنتوان فیشر» تبعه کشور اتریش بود که در زمان مظفرالدین‌شاه قاجار به ایران آمد و در سفارت اتریش مشغول دفترداری شد. می‌گویند فیشر فرد باهوش و زرنگی بوده که خیلی زود زبان فارسی و از آن مهم‌تر چم و خم کار و معامله با ایرانیان را یاد گرفت و خیلی زود دارایی و ثروتی به هم زد.
مهاجم استقلال با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در دربی لقب می گیرد؛ او فقط یک گل با رکورد مظلومی و جباری فاصله دارد.
مدافع جوان نفت مسجدسلیمان می‌گوید شیمبا از تجربه اش استفاده کرد و پنالتی گرفت.
شناسایی مار‌های زنگی می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما چندین ویژگی فیزیکی و نشانه‌های رفتاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان مار‌های زنگی را شناسایی کرد. مار‌های زنگی دارای سر‌های مثلثی شکلی هستند که بسیار پهن‌تر از گردن آن‌ها است. آن‌ها همچنین دارای حفره‌های حساس به گرما بین چشم‌ها و سوراخ‌های بینی خود هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعمه را پیدا کنند.
هنرمندان و دست‌اندرکاران مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» توسط بنیاد شهید تقدیر شدند.
(تصاویر) استتار کم‌نظیر مار زنگی / با کمک هم دیدنش ناممکن است
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
فولاد خوزستان در دیداری جنجالی برابر استفلال متوقف شد تا دوئل نکونام و ساپینتو بدون برنده تمام شود.
مدیررسانه استقلال بعد از بازی با فولاد صحبت‌هایی را علیه داور مسابقه انجام داد.
سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که بازیکنان استقلال با زرنگی دنبال گرفتن پنالتی بوده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
فدراسیون فوتبال برای پرداخت هزینه بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال ابتکار جالبی را در نظر گرفت.
رئال مادرید در سال های اخیر در بهترین زمان ممکن ستاره های محبوب خود را فروخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ