آمیخته شدن زیبایی و قدرت در قالب یک ماشین را در تولید جدید مک‌لارن مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. در قسمتی از برنامه شیوه سعید شریعتی شروع به خواندن آیه درباره حجاب کرد.
مصطفی میرسلیم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس در گفت و گویی از ادامه کار گشت ارشاد حمایت کرد.
یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
پلیس نیویورک رسما شروع به استفاده از ربات‌ها برای گشت زنی در خیابان‌های شهر کرده است.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
یک بلاگر فضای مجازی در یک ویدیو پربازدید، پیچ گوشتی به شکل اسلحه کمری را ساخت و واکنش کاربران را برانگیخت.
گشت ارشاد مدیران که زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری راه‌اندازی شده، واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.
اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن. من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در مناظره با احمد زید آبادی مدعی شد: «در تهران گشت ارشاد 5 تا ماشین دارد که 2 تای آن خراب است.» او گفت:‌ «اینکه بگوییم هر کس بدحجاب است با نیروی انتظامی و گشت ارشاد درگیر است، اصلا این طور نیست، معتقدم حاکمیت باید دست به اصلاح بزند.»
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: سال ۹۸ جلسه‌ای در حوزه ریاست آقای رئیسی برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می‌یابد!
با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه پلیس با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
رسول منتجب‌نیا، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب گفت: به زمین و زمان می‌زنند تا جلوی فضای مجازی را بگیرند. آقایان می‌ترسند که در فضای مجازی چهارتا انتقاد بیان شود. بعضی از نمایندگان می‌گفتند با بالگرد در شهر بگردید و دیش‌های ماهواره را پیدا کنید. رئیس جمهور می‌گفت با گشت ارشاد مخالف است، اما به شدت گشت ارشاد را ایجاد کرده است.
رئیس پلیس پایتخت از فعالیت‌های گشت‌های ویژه پلیس برای جلوگیری از جرم‌های خشن و دستگیری مجرمان خبر داد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
دبیر ستاد نهی از منکر گفت: آقازاده‌ای که از خارج می‌آید و رعایت پوشش نمی‌کند گشت ارشاد با او هم برخورد کند تا مردم ببینند فرقی بین افراد نیست.
نیروی فضایی ایالات متحده اخیراً سگ‌های رباتیکی را برای گشت زنی در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال مورد آزمایش قرار داده است. این ربات‌ها برای انجام گشت‌زنی، صرفه جویی در زمان و کمک به انسان‌ها در نظر گرفته شده اند.
این استادیوم شگفت انگیز و بازسازی شده در فنلاند برنده چندین جایزه معماری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ