رسول منتجب‌نیا، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب گفت: به زمین و زمان می‌زنند تا جلوی فضای مجازی را بگیرند. آقایان می‌ترسند که در فضای مجازی چهارتا انتقاد بیان شود. بعضی از نمایندگان می‌گفتند با بالگرد در شهر بگردید و دیش‌های ماهواره را پیدا کنید. رئیس جمهور می‌گفت با گشت ارشاد مخالف است، اما به شدت گشت ارشاد را ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
به طور کلی لکه‌های حاصل از رسوب آب و مواد شوینده مانند صابون و مایع ظرفشویی می‌تواند زیبایی و برق شیرآلات از هر جنس و با هر نوع آبکاری را کاهش دهد.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
رسوخ هوش مصنوعی در زندگی روزمره انسان‌ها، پدیده جدید و جنجالی این روزهاست. استفاده از این دستاورد در زمینه موسیقی و خلاقیت، گام تازه‌ایست که دانشمندان در نمایش «آینه اپرای اندروید» برداشتند. در این نمایش، یک ربات انسان‌نما که با هوش‌مصنوعی پردازش شده بود، به شکل بداهه، با ارکستر آهنگساز ژاپنی «کیچیرو شیبویا» قطعاتی را اجرا کرد. این نمایش در سالن «دو شاتل» شهر پاریس و با حضور صد‌ها علاقه‌مند موسیقی برگزار شد.
جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در بخشی از مصاحبه با رسانه ونزوئلایی گفت: ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها داشته، ولی آن‌ها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.
سید مسعود داوودی، متخصص پوست با تاکید بر اینکه در اغلب موارد استفاده از شامپو بر صابون برای شستشوی مو‌ها اولویت دارد، می‌گوید: البته کسانی که پوست سرشان بسیار چرب است می‌توانند از صابون برای شستن مو‌های خود استفاده کنند، اما کسانی که پوست‌های حساس دارند بهتر است از شامپو‌ها برای شستن موی خود استفاده کنند. همچنین کسانی که در شهرستان‌ها از آب چاه یا آب‌های سنگین استفاده می‌کنند بهتر از شامپو استفاده کنند تا احتمال ایجاد واکنش و رسوب روی پوست سر آن‌ها کاهش پیدا کند.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
مهدی رسولی در مصلای تهران از مشکلات اقتصادی گفت. مداحی مهدی رسولی را در این ویدئو می‌بینید.
بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) می‌خواند! این کار بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای عربستان سعودی داشته است. منبع: ایران
آداب و رسوم گوناگونی در میان ملت‌های مختلف دیده می‌شود، اما یکی از عادات مرسوم در کشور سودان در ایام ماه مبارک رمضان قبل از موعد افطار است که برخی از افراد در بزرگراه‌ها سعی می‌کنند عابران و رانندگان را به هر طریق ممکن متوقف کنند تا میزبان آنان در مراسم افطار باشند.
نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتور‌های دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
تصاویری از رسول خادم، احسان علیخانی و پرویز پرستویی در شهر خوی که در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منتشر شده است را ببینید.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
سرقت کیف زن در چهار راه رسولی چابهار و کتک زن سارق توسط مردم و جوانان زاهدانی را در این صفحه ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ