دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس در پیکان با هم رقابت جالبی برای حضور در ترکیب دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایان مصلح امشب در یک رقابت دشوار برابر یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر قرار می‌گیرد.
یکی از نکات ویژه هفته دوم رقابت های لیگ برتر حضور زنان در ورزشگاه های مختلف است.
فدراسیون فوتبال اصرار ویژه به حضور بانوان از هفته نخست رقابت های فصل جاری لیگ برتر دارد اما محدودیت هایی در این زمینه به وجود آمده است.
رقابت های لیگ لهستان که از ابتدای هفته آینده شروع می شود می تواند از این فصل جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان ایرانی داشته باشد چرا که ستاره خط تهاجمی تیم ملی ایران با یک قرارداد خوب به این لیگ پیوسته است.
پپ گواردیولا یکی از مهمان‌های ویژه مسابقه امروز فرمول یک در انگلیس بود و رقابت ماشین‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
مشهد ـ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رقابت فرهنگیان در مسابقات قرآن یک فرصت تربیتی و نشانه اهمیت ویژه قرآن در مدارس است
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
ورزشکار خوزستان در رقابت های دو و میدانی پیوند اعضاء جهان به چهار مدال رسید.
سومین دوره رقابت علمی کنز ویژه پژوهشگران و دانشمندان زیر ۴۵ سال جهان اسلام در ۶ حوزه‌ مختلف و با ارائه ۸۰ چالش مرتبط با مسائل و مشکلات کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
از میان سرمربیان تیم‌های باقی مانده در جام حذفی 5 نفر سابقه قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه دارند و به دنبال تکرار آن هستند.
بلومبرگ فاش کرده است که اکثریت گروه توسعه فناوری اپل در حال کار بر روی دو دستگاه هستند و هدست‌های سطح پایین‌تر ممکن است در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شوند.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین رکورد حضور در رقابت های جام جهانی را شکست.
4 دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی رقابت با یکدیگر را به طور ویژه شروع کرده‌اند.
روز گذشته و در رقابت های لیگ برتر کشتی، انبوه سازان هوتن در دو دیدار رفت و برگشت در استادیوم امامعلی حبیبی و در مقابل هواداران، تیم نیروی زمینی را شکست داد. نکته جالب حضور هواداران خردسال این تیم و تشویق آنها بود.
مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو پرتغال شانه به شانه ستاره های فوتبال دنیا برای گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کند.
این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال زنان به شکل اختصاصی از آنتن پخش خواهد شد.
مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری گفت: اسامی نفرات و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا نشاندهنده سطح کیفی بالای مسابقات به ویژه رقابتدر اوزان سنگین است.
یکی از تقابل‌های ویژه جدال پرسپوليس و سپاهان قطعا نمایش دو مدافع راست مدعی دو تیم خواهد بود.
مدافع راست استقلال امیدوار است بتواند در رقابت با رضاییان و محرمی در اردوی تیم ملی باقی بماند.
اصفهان- تارتار پیش از مصاف با پرسپولیس برای دیدن رقابت مس رفسنجان و نساجی در ورزشگاه حاضر شد.
با حضور سعید صادقی و مهدی ترابی، کاپیتان سرخپوشان چالش ویژه ای را برای حضور در ترکیب خواهد داشت.
پشت پرده حمایت «باند عباس‌آباد» از قرعه‌کشی خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ