برای اولین بار یک فرد ایرانی در زیر یخ‌های دایره قطبی سیبری و در دریای بایکال قطب شمال، غواصی کرده و پرچم کشور عزیزمان ایران را در زیر آب برافراشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الشمال با نظر مربی ایرانی تیمش مقابل العربی به میدان می‌رود.
رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو به عنوان رئیس هیأت ژوری تالو و ساندا در مسابقات جوانان آسیا انتخاب شد.
رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو به عنوان رئیس هیأت ژوری تالو و ساندا در مسابقات جوانان آسیا انتخاب شد.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آن‌ها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی‌دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
در حالی که پیش از این عنوان شده بود مهران شاهین‌طبع با الریان قطر به توافق رسیده، او امروز با السد قطر به توافق نهایی دست یافت و قرارداد بست.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
بر اساس رنکینگ جدید بازیکنان پاراتنیس روی میز، در رده سنی امیدها بازیکن ایران صدرنشین دیگر بازیکنان آسیایی این رشته است.
علی عابدی، فوتسالیست سابق تیم ملی حالا در ایتالیا یک تیم فوتبال را هدایت خواهد کرد.
باشگاه الشمال از عقد قرارداد با پویا اسبقی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد تا از اول تیرماه تا پایان فصل جدید هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد.
باشگاه الشمال از عقد قرارداد با پویا اسبقی به عنوان سرمربی این تیم خبر داد تا از اول تیرماه تا پایان فصل جدید هدایت این باشگاه را بر عهده بگیرد.
یک کارشناس بازار انرژی گفت: با از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان، ایران به‌سمت تبدیل شدن و ایجاد هاب گازی در خاورمیانه حرکت خواهد کرد.
طباطبایی از جمله نفرات نسل طلایی شطرنج ایران است که توانسته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی المپیک زیر ۱۶ سال جهان را کسب کند. وی اکنون با ریتینگ ۲۶۷۷ در جایگاه ۶۰ جهان و دوم ایران قرار دارد
محمد مصلایی پور به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی برای حضور رقابت های رنکینگ مجارستان دعوت شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه ابریشم که یک کرویدور بین المللی است احیا خواهد شد و ایران به قطب کریدور آسیا تبدیل می شود.
بیشتر افراد در سفربه کرمان نیز از نقاط گردشگری معروف آن دیدن می‌کنند. این در حالی است که برخی نقاط که شاید کمتر شناخته شده هستند، یک ویژگی جذاب داشته و ارزش توقف داشته باشند؛ مانند کبوترخان در رفسنجان کرمان.
تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارند
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
بنابر این گزارش، ایران پیش از این برای توسعه زیرساخت‌های راه‌آهن و زیرساخت‌های جاده‌ای خود تلاش کرده و خود را به عنوان یک قطب حمل‌ونقل بالقوه بین آسیا، روسیه و اروپا معرفی کرده است.
رئیس مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: سازمان فضایی ایران بر اساس یک برنامه مدون، ماموریت تشکیل قطب سنجش از دور کشور را به مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی واگذار کرده است.
با تاکید بر این راهبرد، اما باید الزامات حرکت در محیط جدید بین‌المللی را بیشتر شناخت و در دستور کار قرار داد. در واقع با توجه به فقدان تنوع در سبد سیاست خارجی ایران، هرگونه تصریح و تاکید بر یک بلوک و ثابت نگه داشتن قطب نمای سیاست خارجی در یک جهت مشخص، هزینه‌ها و آسیب‌پذیری‌های سیاست خارجی هم به همان میزان افزایش پیدا می‌کند.
تحلیلگر روابط بین‌الملل گفت: ایران ظرفیت دارد یک قطب غیرغربی باشد و امروز رویکرد همسایگی در سیاست خارجی به خوبی اتخاذ شده است.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ