نقشه نهادی مرتبط با هر یک از اقدامات به تفکیک در پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی ترسیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت ترسیم نقشه فضای مجازی کشور با مشارکت جمعی برای تبیین نقش ها، ایجاد وحدت ملی و تنظیم گری این حوزه تاکید کرد.
نزدیک به ۴ میلیون آواره سوری در ترکیه حضور دارند و لازم است ترسیم نقشه راه بازگشت آنان به وطنشان، به بخشی از راهبرد عادی سازی روابط دمشق و آنکارا تبدیل شود.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی طرحی را برای تقسیم‌بندی مسجدالاقصی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارایه داده است.
علی فتحی گفت: موقعیت استراتژیک و ژئوپلیتیک ایران در دسترسی به آب‌های آزاد و قرارگیری در کریدورهای شرق-غرب و جنوب – شمال، فرصت پیشتازی منطقه‌ای در عرصه صنعت حمل و نقل دریایی فراهم کرده است.
پژوهشگران برای اولین بار موفق شدند نقشه‌ای از مغز پشه ترسیم کنند که تمام یاخته‌های عصبی و نحوه اتصالشان با یکدیگر را نشان می‌دهد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد کشور باید یکپارچه شود و برای این هدف، باید نقشه راهی از آغاز تا انجام در قالب یک ساختار شکل گرفته‌ برای اقتصاد ترسیم شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام‌های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.
پس از فروکش کردن ناآرامی در برخی از نقاط کشور و روشن شدن نیات غیرخیرخواهانه برخی از گروه های خارج نشین برای عموم مردم و عدم همراهی با رفتارهای این گروه ها کارشناسان و مسئولان ارشد کشور در حال آسیب شناسی و ریشه یابی این تحولات هستند و هریک از نگاه خود به اتفاقات اخیر کشور توجه می کنند.اما در این بین رهبر انقلاب اسلامی علاوه بر واکاوی این تحولات به ترسیم نقشه راهی برای عبور از این رخدادها پرداختند
ائتلاف سعودی روز به روز حلقه محاصره ظالمانه علیه ملت یمن را تنگ تر می کند و به موازات آن رنج و محنت یمنی ها هم بیشتر می شود.
جام جهانی قطر نه تنها جایگاه قطر را در نقشه جهانی به عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی و فعالیت‌های تجاری ترسیم می‌کند، بلکه رونق بزرگی برای اقتصاد این کشور به همراه خواهد داشت و با وجود مبالغ هنگفتی که قطر برای ارتقای زیرساخت‌ها، بخش گردشگری، تولید برق، مخابرات و اینترنت ۵G و حمل و نقل هزینه کرده است، از همین حالا این کشور را باید برنده بزرگ جام جهانی خواند؛ چراکه در سال‌های آتی نتیجه سرمایه‌گذاری خود در بخش گردشگری را خواهد دید.
میشل عون رئیس جمهور لبنان از نقش آفرینی حزب الله لبنان در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، تمجید به عمل آورد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و به نقش آمریکا در به حرکت درآوردن داعش اشاره کرد.
پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی منتشر شد و در آن ۴۰ اقدام اساسی در نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی به همراه راهبردها و سیاست های خرد و کلان ترسیم شده است.
پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی منتشر شد و در آن ۴۰ اقدام اساسی در نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی به همراه راهبردها و سیاست های خرد و کلان ترسیم شده است.
وزیر امورخارجه کشورمان از ترسیم نقشه و سند همکاری‌های بلندمدت با ارمنستان خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف حضور بیگانگان در این منطقه از جمله در جمهوری های آذربایجان و ارمنستان است.
با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
بر اساس برخی آمار‌های مستند بیش از ۸۰ درصد جامعه ایرانی متولد و بزرگ شده در سال‌های پس از انقلاب هستند، اما بسیاری از تحلیلگران معتقدند نقشه راهی که برای این جامعه ترسیم شده، تناسبی با دغدغه‌ها، خواسته‌ها و نیاز‌های این نسل‌ها ندارد. در واقع سیاستگذاران و تصمیم‌سازانی که برای این نسل نسخه پیچیده‌اند، درک روشنی از مقتضیات این نسل نداشته‌اند.
رئیس جمهور ترکیه به موضع گیری درباره مذاکرات میان آنکارا و دمشق پرداخت و گفت: نتایج این مذاکرات نقشه راه آینده روابط دو کشور را ترسیم می‌کند.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد رشد نسبی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که در بازار آزاد ارز نیز نرخ دلار با افزایش مواجه شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ارزیابی خود از مذاکرات دوحه، گفت که ما در دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم و در این زمینه منتقد دیپلماسی خارجی است. او تاکید می‌کند که با محاسبه و نقشه راه وارد مذاکرات دوحه نشدیم و دلیلش هم این است که هنوز دستگاه دیپلماسی خارجی ما یک نقشه راه مدونی در این زمینه ندارد و در یک چارچوب و بر مبنای امتیاز گرفتن، این نقشه راه ترسیم نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ