اتحادیه اروپا امروز سرپرست وزارت آموزش عالی و سرپرست وزارت امر به معروف در دولت موقت طالبان در افغانستان را تحریم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد کمیسیون اروپا گفت: روند پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا متفاوت از عضویت سوئد در ناتو است.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۳ نهاد و ۱۵ شخص در اتحادیه اروپا و هشت مقام انگلیسی را تحریم کرد.
ریاست جمهوری تونس، معاون دبیرکل اتحادیه های کارگری اتحادیه اروپا را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و از وی خواست تا ظرف 24 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی ۷۸ فرد و ۲۳ نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، هشت مقام شرکت «پرآور پارس» را که پیشتر نیز این شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل تولید پهپاد‌های شاهد قرار داشته، تحریم کرده است.
یک مقام اروپایی گفته است که هیچ تعهدی مبنی بر تسریع عضویت کیف در اتحادیه اروپا در خلال اجلاس آتی سران داده نمی شود.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
این مقام اتحادیه اروپا تصریح کرد: البته تماس‌های بیشتری وجود خواهد داشت، زیرا این ماهیت کار نماینده عالی است. ما به‌عنوان هماهنگ‌کننده برجام قرار است با همه هماهنگ شویم، زیرا با تکلیف و توافق طرف‌های برجام در این جایگاه هستیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از بازداشت چند مقام این اتحادیه، تحقیقات پلیس بلژیک درباره فساد مالی در اتحادیه اروپا را «نگران‌کننده» خواند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهارات مقام ارشد اتحادیه اروپا درباره پیوستن اوکراین به این بلوک را با جمله‌ای کنایه‌آمیز پاسخ داد.
یک مقام دولت آلمان هشدار داد اگر صربستان به دنبال عضویت در اتحادیه اروپاست، باید در بسط روابط با روسیه تجدید نظر کند.
تصویب این تحریم‌ها در حالی است که چند مقام و دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواستند نامشان فاش شود، به نشریه آمریکایی پولیتیکو گفته بودند به دلیل ادعای «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه»، پنج فرد و سه نهاد ایرانی هدف تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
اتحادیه اروپا ۲ میلیارد یورو از بسته کمک مالی کلان به اوکراین را ارسال کرد.
این مقام اتحادیه اروپا اظهار کرد: می‌پذیرم که آشوب و تروریسم موضوعی است که با اعتراضات مسالمت‌آمیز - که باید پاسخ مناسبی به آن داده شود - تفاوت دارد.
یک مقام ارشد اوکراینی، تأخیر در ارسال کمک اقتصادی اتحادیه اروپا به کی‌یف را «غیرقابل پذیرش» خواند.
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت کشورهای اتحادیه اروپا می‌توانند از ۲۲۵ میلیارد یورو وام استفاده نشده از صندوق بازیابی این اتحادیه برای مقابله با مشکلات انرژی استفاده کنند.
حسین امیر عبداللهیان روز پنجشنبه در نشست ایرانیان مقیم تانزانیا افزود: روز گذشته پاسخ طرف آمریکایی به پیشنهادات مکتوب خودمان را از طریق هماهنگ کننده اتحادیه اروپا دریافت و در حال بررسی این موضوع هستیم و در برخی از موضوعات باید تاکید بیشتر می شد.
نشریه پولیتیکو درباره پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای، در گزارشی نوشت: طبق گفته یک مقام ارشد غربی، پاسخ ایران، شامگاه دوشنبه به وقت ایران توسط اتحادیه اروپا دریافت شده است و بیشتر روی مسائل باقی‌مانده مرتبط با تحریم‌ها و تضمین‌ها بر سر تعاملات اقتصادی متمرکز است.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته که مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین امروز به اتمام می‌رسد.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته که مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین امروز به اتمام می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ