سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همیشه من و یحیی گل محمدی دنبال بازی های جذاب بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از تعویض مقابل چلسی از تصمیم یورگن کلوپ عصبانی شد.
علیرضا بیرانوند در واکنش به مصاحبه افشین پیروانی یک استوری منتشر کرد و از او گلایه کرد.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید لئاندرو پریرا در تیم پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
کافه رستورانی در ایرلند، به احترام یکی از مشتریان دایمی خود، نام او را روی غذای صبحانه محبوبش گذاشت.
تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض کریم بنزما در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل چلسی باعث دلخوری این ستاره فرانسوی شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند. این بزرگ‌ترین نگرانی من است و نباید اجازه دهیم حق ما ضایع شود.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
حالا هر تیمی بخواهد نامش را به عنوان قهرمان لیگ برتر در دوره بیست و دوم مطرح کند، باید سپاهان را کنار بزند.
احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند.
هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی پرسپولیس هستم.
یحیی حرف زشتی به ما زد و من رفتم جلو و به او گفتم چقدر بی تربیتی! من رفتم گلاویز شوم اما ما را جدا کردند.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
حفیظ می‌گوید: من عاشق دختری از طایفه مقتول شده بودم. او هم به من علاقه‌مند بود و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. اما زمانی که گل‌محمد از ماجرا با‌خبر شد، از آنجا که خانواده دختر را می‌شناخت، کاری کرد که با این ازدواج مخالفت کنند. وقتی ازدواجم به‌هم خورد، کینه گل‌محمد را به دل گرفتم و مصمم شدم از او انتقام بگیرم.
از نظر من عیسی عضوی از تیم ماست و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.
ارسلان مطهری و پیمان بابایی انگیزه های بسیار زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال دارند‌.
ارسلان مطهری و پیمان بابایی انگیزه های بسیار زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال دارند‌.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وتجارت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وتجارت در روزهای آینده بورس است.
مجری من و تو از عادی‌سازی چهره منافقین در شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال انتقاد کرد.
چه نیکوست در این ایام دست در جیب کنیم و به قدر توان، بخشنده باشیم و سنت عیدی دادن را با «الاكرام بالتمام» به حسن خلق دیگران همراه کنیم. البته نباید بخشندگی را به عیدی دادن محدود کنیم و البته در این عصر دیجیتال عیدی دادن نیز می‌تواند از راه دور و از طریق دیجیتال انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ