وزارت خارجه چین هشدار داد فروش تسلیحات آمریکا به تایوان، اقدامی بسیار خطرناک و نقض توافق‌های دوجانبه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازلتر را پذیرفت.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش انواع کامیون‌های باری و کمپرسی واگن هود از روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
فروش محصولات فونیکس با قیمت مصوب شورای رقابت در نمایندگی مدیران خودرو 777
آریا ساسول در تیرماه امسال  ۱۵۵ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است. تولید تجمعی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ معادل ۶۷۸ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارای ۲ درصد رشد بوده است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا، اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی صبح روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) یک موشک بالستیک از نزدیکی پیونگ‌یانگ به سمت دریای ژاپن پرتاب کرده است. این موشک بالستیک پس از طی مسافتی هزار کیلومتری در آب‌های دریای ژاپن فرود آمد. به گفته یک مقام ارتش کره جنوبی، موشک پرتاب‌شده احتمالا «نوع جدیدی» از موشک‌های بالستیک بوده که از سوخت جامد پیشرفته استفاده می‌کنند.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
کره شمالی  اعلام کرد که یک موشک بالستیک قاره پیما هواسونگ-۱۵ را جریان یک رزمایش نظامی شلیک کرده است. خبرگزاری کره شمالی، می‌گوید رهبری این کشور گفته است که این آزمایش ظرفیت جنگی واقعی واحد‌های موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و آمادگی آن را که برای ضدحمله قدرتمند نشان داد. خبرگزاری دولتی کره شمالی اضافه کرد، این موشک قاره پیما مسافت ۹۸۹ کیلومتر را در ارتفاع پنج هزار و ۷۶۸ کیلومتری طی کرد و سپس در دریای شرقی فرود آمد.
خانواده پهلوی علاوه بر ۸.۲ درصد از زمین‌های مرغوب و حاصلخیز در سراسر ایران که بنیان ثروت خانواده پهلوی بوده، آن‌ها صاحب سهام کارخانجات، سهم از فروش نفت، شرکت‌های معدنی، سهام هتل‌ها در سراسر دنیا به ویژه امریکا، صنایع فلزی، مبالغی وجه نقد در بانک‌های معتبر دنیا و... نیز بوده‌اند. آثار هنری بسیاری نیز توسط فرح پهلوی خریداری شد که بخشی از سرمایه این خانواده محسوب می‌شد که هنوز سندی مبنی بر خروج این آثار از کشور در دست نیست، اما بخشی از این آثار در حال حاضر در موزه‌های مختلف کشور نگهداری می‌شوند.
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
رئیس جمهور و نخست وزیر لهستان امروز در سخنانی اعلام کردند: موشک‌هایی که در خاک ورشو فرود آمدند، از سامانه اس-۳۰۰ قدیمی در اوکراین شلیک شدند؛ لذا نیازی به اعمال ماده ۴ پیمان ناتو نیست.
ند پرایس گفت: ما نگرانیم که روسیه به دنبال گرفتن تسلیحات متعارف پیشرفته از ایران باشد، مانند موشک‌های زمین به زمین که تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده خواهد شد.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
آیت‌الله هاشمی در روایت بازدیدش از نمایشگاه آستان قدس نوشته: عصر هم از موزه‌های فرش و سایر بخش‌ها، منجمله موزه هدایای رهبری بازدید کردیم. بخش جالبی دیدم که ۱۸۰۰ قلم از محصولات دریایی، اغلب از نوع صدف‌ها، توسط یک کلکسیون‌دار شیعه سوری به موزه هدیه شده است.
دولت آمریکا در خصوص فروش این تسلیحات به عربستان سعودی می‌گوید: «این موشک‌ها برای دفاع از مرزهای پادشاهی عربستان سعودی در برابر سامانه‌های هوایی بدون سرنشین حوثی‌ها و حملات موشکی بالستیک به سایت‌های غیرنظامی و زیرساخت‌های حیاتی در عربستان سعودی استفاده می‌شوند.»
وزارت خارجه آمریکا با فروش ۳ میلیارد دلار موشک‌های پاتریوت به عربستان سعودی و بیش از ۲ میلیارد موشک تاد به امارات متحده عربی موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ