انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که حالت فوق‌العاده‌ای به خود گرفته، قرار است امروز از ساعت ۹ صبح شروع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرون ماندن اشکان دژاگه از بازار نقل و انتقالات و بدون تیم ماندنش شاید تا چند وقت پیش می توانست یک دروغ بزرگ آپریل باشد!
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مسئولان فدراسیون این کشور را بر آن داشته تا با توجه به مسابقات حساس پیش رو هر چه سریعتر جانشین «روبرتو مانچینی» را انتخاب کند.
همچنین خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه، خبر داده که سازوکار استفاده از این منابع نیز به این صورت است که پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به یکی از بانک‌های سوئیس منتقل می‌شود و در آنجا تبدیل به یورو خواهد شد. این خبرگزاری تاکید کرده است واریز وجوه به بانک‌ سوئیسی تایید شده و این ارقام آماده انتقال به قطر است.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک تیم طراحی به تازگی از ابزار هوش مصنوعیِ آموزش‌دیده در معماری استفاده کرده تا کاغذ مچاله شده را به مدل‌های ساختمانی تبدیل کند؛ مدل‌هایی که یادآور طرح‌های معمارانی مثل فرانک‌گری و زا‌ها حدید هستند.
این معمای تصویری به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد، اما برای شمردن تمام مثلث های موجود در تصویر، تمرکز بیشتری از آنچه فکر می کنید لازم است.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
این ساختمان که در شهر فوکوکای ژاپن ساخته شده، هم یک معماری مدرن شهری است و هم مثل یک تپۀ پوشیده از جنگل؛ ترکیبی فوق‌العاده که انگار دو موضوع متضاد را با هم آشتی داده است.
اسرار مثلث برمودا حدود ۷۰ سال گذشته در کانون حدس و گمان‌های عمومی بوده است و بسیاری بر این عقیده اند که حوادث این منطقه ممکن است مرتبط با نیرو‌های فراطبیعی باشد.
دکتر مجتبی محبی، فوق‌تخصص متابولیسم و غدد درون‌ریز می‌گوید: «در سال‌های اخیر برخی از خانواده‌ها با مشکل بلوغ زودرس در بچه‌ها روبه‌رو شده‌اند. بلوغ زودرس به ظهور علایم بلوغ در پسران در ۸ سالگی و در دختران در ۷ سالگی اطلاق می‌شود. خیلی از موارد مثل رشد موی زیر بغل پسران در ۱۰ سالگی یا رشد اندام‌های جنسی دختران را بلوغ زودرس نمی‌گویند، بلکه معنای آن سیر بلوغ است و بلوغ زودرس در سن‌های پایین‌تر شروع می‌شود.»
چرخ خیاطی سینگر، همانی که افتخار مادربزرگ‌ها بود تا یکی مثل آن را در خانه داشته باشند، سال‌های سال در همین ساختمان "عمارت سینگر"، اثر دست «نیکلای مارکف»، معمار مدرن روس، ساخته و به بازار ایران عرضه می‌شد.
رهبر انقلاب: مجلس خبرگان منتخب مردم است و در آن مردمسالاری به معنای حقیقی کلمه با سلامت کامل تحقق پیدا کرده است و ثانیا متشکل از علمای دین است که جوهره دینی نظام را نشان می‌دهد، بنابراین ترکیب و امتزاج اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی را بیان می‌کند.
عباس عبدی در توییتر خود درباره حواشی کنگره زنان تاثیرگذار نوشت: زنان تأثیرگذار به صفت شوهر یا پدر یا فرزندانشان شناسایی نمی‌شوند، چون معنای معکوس دارد یعنی از خودشان چیزی نداشته‌اند. مثل این است که شوهر خانم تاچر هم به عنوان مرد تاثیرگذار انتخاب شود.
شاید بپرسید که این بنای قدیمی را چه کسی ساخته است؟ در پاسخ باید گفت که معمار این بنا، فردی اوکراینی به نام «ولادیسلاوویچ گارادیتسکی» است که با الهام از معماری ایران باستان و به‌کارگیری شیوه اکسپرسیونیسم آرمان‌گرا این بنا را طراحی کرد. ایستگاه راه‌آهن تهران با مصالحی، چون آهن و سیمان ساخته شده و پنجره‌های آن از برنز و آهن است، نمای خارجی آهن نیز با مصالح ساختمانی ایرانی مثل سنگ سفید تراورتین تزیین شده که از معدن سنگ «پل‌سفید» استخراج شده است.
آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: امروز جامعۀ ما دچار گرفتاریها و مشکلات فراوانی از جمله مشکل اقتصادی و فرهنگی است. در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می‌شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی‌بینیم و حتی ابراز هم نمی‌کنند که ما وضعیت را درست می‌کنیم و نمی‌گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می‌کنند.
شریعتمداری با تاکید بر اینکه فتنه 88 به پایان رسید اما این به معنای اتمام همه فتنه‌ها نیست، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 یک جریان طراحی شده بود که اسناد زیادی در این مورد وجود دارد و آشوب‌های اخیر کشور نیز مثل فتنه 88 یک جریان طراحی شده است.
بزرگ‌ترین ساعت آفتابی جهان است؛ برجی با ۹ قرن قدمت که دقت بی‌نظیر آن در محاسبه زمان نشان می‌دهد ایرانی‌ها تا چه اندازه حساب گذر زمان را نگه می‌داشتند. برج طغرل در شهر ری که در زمان سلجوقیان بنا شد، هنوز هم مثل ساعت کار می‌کند و اگر طرز کار آن را بدانید، از دقت آن در محاسبه زمان شگفت‌زده خواهید شد.
آن‌ها که رفته‌اند، ظاهرا دیگر از لحاظ مالی یا ورزشی دغدغه‌ای ندارند. شاید مشکل‌شان این باشد که در تلویزیون و رسانه‌های نزدیک به دولت از این چهره‌ها به عنوان وطن‌فروش و خائن یاد می‌شود و بعضا مثل داستان کیمیا علیزاده، ساعت‌ها زمان صرف تخریب آن‌ها روی آنتن در تلویزیون می‌شود؛ اما شرایط برای آن‌هایی که مانده‌اند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند، شبیه به معمای لاینحلی شده که حل‌کردن مشکلشان چندان ساده نیست
معضل نبود پزشک متخصص در برخی حوزه‌های تخصصی به گونه‌ای است که مثلا در ۱۶۰ تخصص فقط ۱۰ پزشک و در ۶۲ تخصص تنها یک پزشک در مشهد داریم، مشکل کار کجاست؟
وزیر میراث فرهنگی از افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی در دوران پس از کرونا خبر داد و گفت: بعد از انقلاب معماری قابل قبولی نداریم. مثلا کنار تئاتر شهر مسجدی ساخته شده که هیچ المان معماری ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ