علی دایی برای چندمین بار در مراسم برترین‌های فیفا شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز رهبری‌فرد با ادبیات جالب و منحصر به فردش در خصوص جدایی عیسی‌آل‌کثیر صحبت کرد.
تصویری جالب از دوران کودکی علی دایی و وریا غفوری منتشر شده است.
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش این تیم امروز به دیدار علی دایی رفتند
علی جنتی وزیر پیشین و مستعفی وزارت ارشاد دولت روحانی گفت: وقتی ایشان به عنوان، ولی فقیه از حرکتی که ما داریم انجام می‌دهیم رضایت ندارند، چرا باید ادامه دهیم؟
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رکوردشکنی مهاجمی همراه بود که توانست اسم خود را به عنوان جوانترین بازیکنی ثبت کند که در یک مسابقه سه گل به ثمر می رساند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا خواهند رفت.
برخی اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه امروز قول کمک به علی فتح‌الله‌زاده برای پیداکردن اسپانسر را داده‌اند.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
علی ای‌حال فراموش نکنیم «لالین» همان همسایه دیوار به دیوار «پیروز» که کمتر نام او تاکنون شنیده شده فرزند نادر و در خطر انقراض حیات وحش همین وطن است و ما نیز امیدواریم رفتن آن توله یوز نگاه‌های تبعیض‌آمیز رسیده به حیوانات را نیز کمرنگ کند همچون همگرایی‌ای که برای محیط زیست و حیات وحش به وجود آورد.
گروهی از شخصیت‌های برجسته، بزرگان و شایستگان آذری‌زبان (عموما) و شخصیت‌های بزرگوار از استان اردبیل به دیدار علی دایی رفتند و از او دلجویی کردند.
گستره و چگونگی اظهارات علی اف علیه ایران، این فرضیه را تداعی می‌کند که او الفبای دیپلماسی را به سخره گرفته است. باکو با سرعتی بی‌سابقه در حال در نوردیدن تمامی مرز‌های دیپلماسی عمومی در مواجهه با ایران است. رویکرد اتخاذ شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان نه تنها حداقل‌های دیپلماسی عمومی را حفظ نمی‌کند، بلکه به صورت تدریجی، به سوی از میان رفتن هر گونه احتمال تنش‌زدایی در مناسبات میان دو کشور قرار دارد
علی دایی امروز به ملاقات یکی از هواداران خود رفت.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.
علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران از دبی خارج شد و ظاهرا به کانادا رفته است.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان برای افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این کشور نخواهد رفت.
واکنش علی دایی به پس دادن پاسپورتش بدون رفتن به دادگاه انقلاب
علی کلانتری می گوید بابت نحوه جدایی اسکوچیچ از تیم ملی تأسف می خورد.
مهدی حسن ابراهیمی با حضور در ایران سراغ علی دایی رفته و با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با اسطوره فوتبال ایران دارد، توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
عادل فردوسی‌پور در برنامه جدید ۳۶۰ به سراغ علی دایی اسطوره فوتبال ایران که مثل خودش بیکار شده است رفته و در کنار مصاحبه با او ، یک مسابقه پر از کری‌خوانی پینگ‌پنگ هم راه انداخته است ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ