گشت و گذار معنادار جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده اروپایی مذاکرات احیای برجام در خیابان‌های تهران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت که حضور معاون وزیر خارجه آمریکا در نیجر پس از کودتای نظامی در این کشور، به شدت پاریس را خشمگین کرده است.
یک روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت که حضور معاون وزیر خارجه آمریکا در نیجر پس از کودتای نظامی در این کشور، به شدت پاریس را خشمگین کرده است.
رئیس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده‌اند؛ آنها می‌خواهند به غرب بروند و می‌گویند «بگذارید برای گشت‌وگذار به ورشو و ژشوف برویم!»
در این گشت‌وگذار با ما همراه شوید تا در یک روز بهاری به شمال شهر سفر کنیم و قدم‌زنان مسیرباغ‌های دل‌انگیزی که روزگاری کوچه‌باغ‌های روستای سعدآباد شمیران بوده‌اند را طی‌کنیم و با تکه‌ای از طبیعت تهران و خانه‌باغ‌ها و کاخ‌های قاجار و پهلوی و از همه مهم‌تر آثار هنرمندان و جهانگردان ایرانی آشنا شویم.
در این گشت‌وگذار متوجه شدم که ایران چه سرزمین حیرت‌انگیزی است؛ آنقدر که می‌توانی در جای جای آن بالاتر از ابر‌ها قدم بزنی و هربار با دیدن ابر‌هایی که زیر پاهایت شناورند بازهم حیران شوی.
در فیلمی بسیار کمیاب؛ نگاهی کنید به استایل و پوشش‌های دهه ۱۹۲۰ در پاریس، این ویدیو رنگی شده و کیفیت آن نیز ارتقا داده شده است.
گشت‌وگذار کی‌روش در کاخ سعدآباد
فرض اینکه فرزند رئیس فدراسیون تکواندو با هزینه خود او به این دو سفر رفته باشد باید این سؤال را از مقامات ورزش پرسید که آیا این شرایط برای دیگر ورزشکاران و مسئولان کشورمان وجود دارد که با خانواده به سفرهای ورزشی بروند؟
امروز ۹ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروئی و بهداشتی لقمان با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
ایذه - فرماندار ایذه از ناپدید شدن سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو در روستای ناشلیل این شهرستان خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ