فرزند گلر افسانه‌ای فوتبال ایران با انتشار تصویری از پدرش تولد احمدرضا عابدزاده را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
قرب ها در بدن خود زهر تولید می کنند. دم ترسناک عقرب در واقع از ۵ بخش شکمی با یک دماغه ی رو به بالا و یک تکه پایانی با نوکی تیز به نام «تلسون» (telson) تشکیل شده است. زهر در قسمت تلسون ساخته می شود که در انتهای آن یک مجرای نوک تیز باریک مانند سوزن قرار دارد که به آن «نیش» (aculeus) گفته می شود و در واقع زهر از طریق این ابزار نوک تیز وارد بدن قربانی می گردد.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه هوادار در جدال با پرسپولیس برای آخرین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفت و در ادامه مقصدی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کند.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت نصب حسگر هشدار دهنده دنده عقب توسط تولید کنندگان تاکید کرد.
متهم به قتل گفت: مادر و زن داداشم که می‌دانستند من قصد کشتن او را نداشته‌ام سکوت کردند تا راز قتل پنهان باقی بماند. به همین خاطر من جسد برادرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم و به همراه آن‌ها به یکی از روستا‌های غرب تهران که محل تولدم بود، بردم.
عقب افتادگی کشور در بحث تولید مسکن نیاز به تسهیلات بانکی را بیش از پیش ضروری ساخته است، اما بانک‌ها با وجود تکلیف قانونی توجهی به پرداخت تسهیلات مسکن ندارند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تجهیز محصولات این گروه صنعتی به دو استاندارد چراغ روشنایی در روز (دی لایت) و چراغ اتوماتیک (چراغ موقعیت عقب و سنسور نور) از ۲۰ اسفندماه خبر داد.
تسلا برای ۳هزار و ۴۷۰ خودروی مدل Y تولید ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ در آمریکا فراخوان صادر کرده زیرا پیچ های چهارچوب صندلی های عقب احتمالا به اندازه کافی محکم نشده است.
اگرچه وزارت صمت بر تولید ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو برای امسال تاکید می کرد اما برآوردها حکایت از تولید ۱.۲ میلیون دستگاه تا پایان سال دارد که بیانگر عقب ماندگی ۳۰ درصدی نسبت به برنامه است.
اقدامات نیروهای مسلح در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد بالایی برسد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بانک‌های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آنها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت تخصیص دهند.
بیرجند- خراسان جنوبی با ۹۸ درصد تولید عناب ایران به عنوان پایتخت انحصاری این محصول مطرح است اما به دلیل خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی سود دسترنج کشاورزان به جیب دلالان می‌رود.
میوه عناب که دارای خاصیت‌های دارویی بسیار زیادی است. در اول رنگ سبز و گرد بوده و بعد از رسیدن به رنگ قرمز و زیتونی شکل درآمده و چروک می‌خورد. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» هم می‌نامند. خراسان جنوبی قطب تولید عناب کشور ایران است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با فناوری نانو خمیرهایی در راستای جلوگیری از بخار گرفتن شیشه های عقب خودرو تولید کنند.
فاطمی‌امین، وزیر صمت گفت: معدن نقطه شروع تولید است. ما در این حوزه عقب ماندگی هایی داریم که باید به سرعت جبران شود.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، عقب ماندگی فناوری در خودروسازی، تحریم و انحصارطلبی خودروسازان داخلی را از جمله عوامل گرانی خودرو در کشور اعلام کرد.
ژاپن با اجرای دقیق قوانین مالیاتی توانسته است درآمدهای مالیاتی خود را افزایش دهد به‌گونه‌ای که نسبت تولید ناخالص داخلی به مالیات در سومین اقتصاد جهان به ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
تلاش برای تقویت تولید داخلی نیمه هادی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که ایالات متحده از آسیا عقب مانده است و چین تایوان را تحت فشار قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ