آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خورش سبز با گوشت و پیاز و لوبیا مگر چه باید داشته باشد که برای بعضی‌ها وارفته و آب و دان سوا می‌شود و برای بعضی‌ها انگار دارد با تو حرف می‌زند؟!
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه این وزارتخانه حافظ حریم خصوصی افراد است، افزود: پیام رسان بله و سایر پیام رسان‌ها حافظ امنیت و حریم خصوصی کاربران هستند و خط قرمز ما همین حفظ حریم خصوصی افراد است.
کتلت پیاز یک غذای بسیار ساده و پر طرفدار اس که به مواد غذایی زیادی احتیاج ندارد.
از نظر علمی، پیاز حاوی ترکیباتی با خواص ضدباکتریایی است. بنابراین، هنگامی که پیاز خام تکه‌تکه یا خرد می‌شود، ترکیباتی آزاد می‌کند که مانع از رشد عوامل بیماری‌زا می‌شوند.
پیاز ماده‌ای بسیار مفید برای کاهش پیشروی دیابت نوع دوم است؛ این نوع دیابت زمانی اتفاق می‌افتد که انسولین نتواند گلوکز را به خوبی سنتز کند. معمولا وقتی قند موجود در رژیم‌های غذایی زیاد باشد، این بیماری به وجود می‌آید. زمانی که شما پیاز مصرف می‌کنید، مقدار انسولین موجود در سیستم بدن افزایش پیدا می‌کند.
پیاز دارای ترکیبات آلی گوگرد است که تاثیر مواد سرطان‌زا را که ما هر روز مصرف می‌کنیم، بی‌اثر می‌کند. اگر این سبزی پرخاصیت را با مواد مفید دیگر مانند زردچوبه، ترکیب و سپس استفاده کنیم، فواید بیشتری خواهد داشت.
وقتی علی محمدی و لئاندرو روی زمین افتادند، سپاهانی‌ها در انتظار کارت قرمز پیام حیدری وی را دوره کرده بودند.
قیمت پیاز کاهش جزئی داشته و در سطح شهر از هر کیلو بیش از ۳۰ هزار تومان به ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان رسیده است.
مشاهدات حاکی از آن است که قیمت پیاز در مغازه ها با روندی مانند هفته‌های قبل بدون تغییر چندانی باقی مانده است. در میادین نیز مانند هفته های قبل با قیمت هرکیلو ۱۴تا ۱۵ هزارتومان عرضه می‌شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از گرانی برخی از کالاهای اساسی و مایحتاج مردم گلایه کرد.
در حال حاضر هر کیلو پیاز شیری با نازل‌ترین کیفیت با نرخ ۳۱ هزار و ۸۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از اعمال تعرفه ۱۸۰ درصدی برای پیاز به منظور جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده خبر داد.
در دو ماه اخیر قیمت گوجه فرنگی با افزایش ۶۲.۵ درصدی رتبه دار نخست در بین سبزی جات پرمصرف خانوارهای ایرانی بوده و پیاز قرمز با افزایش ۴۶.۶۷ درصدی در جایگاه دوم ایستاده است.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
رییس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: درحال حاضر هر کیلو پیاز قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران بین ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان است.
به عقیده دروازه بان یونایتد، نظمی که تن هاخ در تیم ایجاد کرده، وجه تمایز این مربی است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به اینکه قیمت پیاز شکسته خواهد شد گفت: قیمت واقعی پیاز کیلویی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.
سالاد لوبیا مکزیکی یکی از انواع سالادهای حبوبات خوشمزه و رنگارنگ است که از ترکیب لوبیا قرمز با کاهو، فلفل دلمه‌ای، خیار، پیاز و... تهیه می‌شود.
پیاز قند خون بالا را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد
یافته‌هایی که اخیرا در نود و هفتمین نشست سالانه «انجمن غدد درون‌ریز» در سن‌دیه‌گو ارائه شد، نشان داد: پیاز در صورتی که همراه داروی دیابت موسوم به «متفورمین» مصرف شود، قند خون بالا و میزان کلّی کلسترول را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
پیاز قرمز دارای پوست بنفش یا قرمز و لایه‌های داخلی سفید و بنفش است. این پیاز محبوب طعمی قوی دارد و مطمئنا می‌تواند اشک شما را در بیاورد. پیاز بنفش برای سرخ کردن عالی است و پوست آن هم تخم‌مرغ‌های شب عید را به خوبی رنگ می‌کند. طعم شیرین شگفت انگیز این پیاز حاوی ۱۰ درصد ویتامین C و ترکیبات آنتی اکسیدانی است و در تهیه ترشی هم نتیجه جذابی ایجاد می‌کند.
«هواداران عزیز ایرانی؛ از پیام و حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. به خاطر مشکلات شخصی هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه حضور در لیگ ایران نگرفته‌ام. در چند روز آینده تصمیمم را می‌گیرم.»
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که هنوز به پیشنهاد پرسپولیس و پیوستن به این تیم پاسخ مثبت نداده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در چند روز آینده تصمیم گیری می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ