دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی حمله تروریستی در شهر شیراز ایران را محکوم کرد.
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواستار آزادی هرچه سریع‌تر رئیس‌جمهور بازداشتی نیجر شد.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
دبیر کل سازمان ملل دیداری با سفرای کشورهای سازمان همکاری اسلامی در نیویورک به دنبال اهانت مجدد به قرآن در سوئد داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون اقدام موهن اخیر علیه قرآن کریم در سوئد گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای در خصوص روند همکاری بین ایران با سازمان همکاری شانگهای و همچنین نشست آتی این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، خواستار برگزاری نشست اضطراری برای رسیدگی به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی شد.
دبیرکل سازمان همکاری شانگهای گفت: ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای می‌تواند با پیشنهادات و تجربیات خود به عنوان یک عضو اثرگذار در عرصه علم و فناوری نقش آفرین شود.
طی نشست دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری قرار است تعاملات فناورانه ایران و اعضای سازمان همکاری‌های شانگهای رونق بگیرد.
با موافقت وزیر ارتباطات در جلسه با دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی D۸، مقرر شد اجلاس وزرای ICT کشورهای عضو این سازمان سال آینده در ایران برگزار شود.
دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان اسلام از جمله هتک حرمت اخیر مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، گفتگو کردند.
معاون دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در امور فلسطین و قدس اشغالی گفت که این سازمان از تلاش های دولت عراق برای مقابله با چالش ها حمایت می کند.
دبیرکل ناتو ضمن ابراز خرسندی از همکاری ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به این سازمان نظامی، از سفر قریب الوقوع خود به این کشور برای دیدار با اردوغان خبر داد.
نخست وزیر عراق و دبیر کل ناتو در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و درباره تقویت همکاری نظامی رایزنی کردند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
در جریان دیدار دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با وزیر امور خارجه، سند یادداشت تعهدات یا ترتیبات الحاق جمهوری اسلامی ایران به این سازمان به امضا رسید.
وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: در شهر تاریخی سمرقند یادداشت تعهدات عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری شانگهای را با دبیرکل امضا کردم.
وزیر امور خارجه که همراه با رئیس جمهور به سمرقند سفر کرده است، امشب با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای دیدار کرد.
امیر سعید ایروانی، نماینده جدید کشورمان در سازمان ملل بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم تعامل سازنده و همکاری نزدیک با سازمان ملل تاکید کرد.
هشام یوسف دیپلمات مصری و دستیار دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور بشردوستانه در مطلبی با عنوان «پنج پیام سفر به خاورمیانه برای بایدن» به بررسی ابعاد مختلف این سفر پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ